شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

ارابشگاه عروس

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

تشریفات عروسی چیست؟

در آئین اسلام به وصلت یا این که لینک زناشویی اهمیت فراوانی داده شده‌است و روایات و احادیث مختلفی دراین مورد موجود است . مطلقا مراسم وصلت یا این که به عبارتی عروسی هم اهمیت ویژه ای دارااست و همان گونه که میدانید این مراسم در هر مرزو بوم و چه بسا هر شهر , آبادی و طایفه آداب و رسوم خاص خویش را دارااست که از دیرباز نسل به نسل منتقل گردیده اند . اما همان طور که از پدربزرگ ها و مادربزرگ هایمان شنیده ایم , مراسم عروسی در حین های دیر باز فارغ از تشریفات خاص با به عبارتی آداب و رسوم خوشگل , مضاعف معمولی خیس , صمیمی خیس و می توان بیان کرد کم هزینه خیس برگزار می شده و از بعضی جهات به طور کنونی نبوده است .
به تیم عواملی که در یک جشن و پایکوبی عروسی تنها برای زیبایی و نظم هر چه بیشتر مراسم به فعالیت گرفته شده تشریفات عروسی می‌گویند . تشریفات در معنای زرق و برق و تجملات و صرف مخارج گزاف نیست , تشریفات عروسی معنایی بالاتر و عمیق خیس از تجمل گرایی دارااست . تشریفات به نظر لغوی یعنی آداب و آئین انجام مراسم اعم از مراسم عروسی .

صاحبخانه با محول کردن انجام این آداب و رسوم به کارشناسان و اشخاص حرفه ای در خصوص سرویس ها عروسی و تشریفات عروسی با ذهنی راحت به شغل های دیگر خویش می‌رسد و اطمینان دارااست که تشریفات عروسی به خیر و درخور شان او اجرا مي شود . تشریفات عروسی آداب و قواعد خویش را دارااست و به جا آوردن این تشریفات تماما تخصصی است و به عهد دارای شهرت بایستی فعالیت را به کاردان سپرد .
امروزه شرکت های تشریفات و سرویس ها عروسی زیاد متعددی در شهرها کار کرده و از این‌شیوه کسب درآمد می نمایند . ولی کیفیت و ابداع در سرویس ها مجالس متفاوت گوناگون می‌باشد .
بدون شک برای هر شخص شایسته ترین و مهمترین روز معاش , روز عروسی اوست و به همین علت ترجیح میدهد مراسم این روز به شایسته ترین صورت و کیفیت و همینطور منظم برگزار شود . برای همین این روز ها , خیلی از عروس و دامادها برای برگزاری هر چه خوبتر عروسی شان , به موسسه سرویس ها عروسی مراجعه می نمایند و تشریفات عروسی را با خاطر راحت به آن‌ها محول می نمایند .
اعم از این تشریفات می شود به محل برگزاری مراسم ( سالن , تالار یا این که گلشن ) , منزلت عروس و داماد , اتومبیل عروس , تزیینات محل برگزاری جشن و پای کوبی , نوروفروغ پردازی ها , عکاسی و فیلم برداری , شمع آرایی , گل آرایی , آوا مراسم , کارت دعوت , گونه گل عروس , آرایشگاه عروس , آتلیه , پذیرایی , سفره عقد , صندلی ها , مسیر ورود به عروسی و تزیینات خودرو عروس اشاره نمود که هر یک به نوبه ی خویش متنوع میباشند و با اعتنا به ذوق وسلیقه و میزان دارایی عروس و داماد به آنان سفارش میگردند . زوج های برنا میتوانند تمامی ی این کارها را به موسسه تشریفات عروسی بسپارند یا این که این‌که خویش عهده دار جزء امور شوند که‌این به دارایی ی عروس و داماد مربوط است .
خوب تر است پیشین از رزرو هریک از این تجهیزات , از تمامی ی جوانب آن‌ها را بررسی نمائید .

باغ و تالار عروسی

نکات دارای اهمیت در پیرایش و گریم عروس



این روز ها که بساط جشن و پایکوبی و مناسبت های باارزش مذهبی به خط مش است , ممکن است خیلی ها برای برگزاری مراسم نامزدی یا این که عروسی شان فراهم شوند . براین اساس وقت خیر و خوبی است تا یه خرده نیز در رابطه خوبتر برگزار کردن این مراسم سخن کنیم . این توشه , روی حرف مان با عروس خانم هاست که قرار است ستاره مجلس باشند .

آرزوی هر عروسی است که زیباترین و ماندگارترین عکس ها را از جشن و پای کوبی هایش داشته باشد . ولی چنین آرزویی فارغ از داشتن یک پیرایش دلخواه و جامه دلخواه قابلیت و امکان پذیر نیست . اضطراری نیست پیرایش گران‌قیمت و جامه فوق العاده خاصی داشته باشید . اتفاقا این از آن مواقعی است که هر چه بی آلایش خیس بگیرید , خوبتر و ماندگارتر میگردد . ما برای شما سفارش هایی داریم که حتی‌د‌ر درصورتی که که بخواهید خودتان , خودتان را آرایش و پیرایش فرمائید , به کارتان میاید .

می‌خواهید یک عروس متعدد باشید؟ قصد دارید مدام به خاطر بسپارید که در فصل‌تابستان عروس شده اید؟ به فکرتان رسیده که از آفتاب داغ فصل‌تابستان استفاده نمایید و با پوستی برنزه راهی مراسم تان شوید؟ خب این ایده هر چند خطر دلزدگی در سالیان آن‌گاه را داراست , ولی در صورتی‌که برای چنین کاری مصمم می باشید , سفارش می‌کنیم برنزه کردن را دو هفته پیشین از عروسی آغاز نمایید تا در طول روز جشن و پایکوبی پوستتان نارنجی رنگ یا این که تصنعی و مصنوعی به حیث نیاید . خوب تر است یک توشه بی نقص از پوست لایه برداری نمایید و به یاد داشته باشید که گردن و سینه هم بایستی رنگی شبیه صورت داشته باشند .

زیبایی هایتان را نشان دهید
شما می بایست به خصوصیت هایی اهمیت بدهید که بیشتراز تمامی دوست دارید , در طول روز عروسی شما می‌خواهید خودتان باشید البته در زیباترین صورت ممکن . پس در‌حالتی که چشمانتان را بیشتر دوست دارید , با خط دیده و ریمل با آن ها بازی فرمائید . در شرایطی‌که لب هایتان برایتان حیاتی خیس است , از سایه روشن یا این که رژ لب براق استفاده فرمائید . هر آنچه که می‌پندارید شما‌را زیباتر جلوه می‌دهد به عمل ببرید . ولی بدترین فعالیت این است که شم فرمایید تغییر‌و تحول زیاد بزرگی چهره داده و چه بسا شما تبدیل به فرد دیگری شده اید!

عروس ها می بایست از چه راه‌های آرایشی استفاده نمایند تا در عکسهایشان زیباتر شوند؟ این سوالی است که بیشتر عروس ها میپرسند . از آنجایی که فلاش عکاسی به سایه های صورتی نیروی بیشتر میبخشد , چه بسا پاره ای زردی هم به پوست شما می‌افزاید . از تصحیح کننده رنگ برای پوشاندن رینگ های تیره زیر دیده ( بخصوص در شرایطی‌که شب پیشین صحیح نخوابیده اید و احتمالاً این رینگ ها در زیر چشمان شما افتاده است ) استفاده نمایید .

آرایشتان را با پودر اثبات فرمایید و مطمئن گردید که پوستتان مات شود تا در عکس ها درخشان نیفتد . همچنین رژلبی را گزینش نمایید که پاره ای از حد معمولی که استفاده می‌کنید روشن خیس باشد . چون لب های کمرنگ در عکس , محوتر به لحاظ می‌آیند .

یک پیرایش به یادماندنی
عروس چطور قادر است مطمئن باشد آرایشش در تمام ارتفاع روز باقی می ماند؟

ارایشگاه عروس

آداب و رسوم گیلانی ها برای عروسی

بعد از مراسم خواستگاری و پاسخ مثبت خانواده دختر به خانواده خواستگار , طرفین شبی را ‏جهت صورت تصاحب کردن انتخاب می نمایند . برای شب آری برون , از همۀ خاله ها و دایی ها و عمه ها و ‏عموها دعوت میگردد تا بعد ها کدورتی پیش نیاید .






تحت عنوان مهریه علاوه بر پولی پول , زمین , مزرعه , گاو , ظروف مسی , فرش و یکدست ‏رختخواب نیز برای عروس معلوم می شود .
این مراسم در منزل دختر بوده و هزینه های آن شب و تمامی تدارکات لوازم پذیرایی از ‏مهمانان ( میوه شام و چای شیرنی ) بر عهده خانواده پسر است که یک روز گذشته از شب مراسم , ‏خانواده پسر موردنیاز آن مراسم راتهیه و به خانه خانواده دختر انتقال می دهند . مهمان ها متبوع ‏خانواده پسر که معمولاً اشخاص مضاعف نزدیک و ریش سپید خانواده یا این که طایفه می باشند بطور شفاهی برای ‏شب صورت به دست آوردن دعوت شده و در منزل دختر حاضر می گردند و در اولِ ورود به خانواده عروس ‏آینده تهنیت می‌گویند پس از تناول کردن شام وصرف چای و میوه وشیرنی کلام پیرامون انتخاب مفاد ‏قرار اعطا کرد تزویج دو برنا شروع می شود . میهمان ها زن در اتاقی مستقل گرد عروس آتی رینگ می زنند و ‏به او تهنیت می‌گویند و هدایایی نیز که برای عروس آورده ‏شده و عبارت از روسری , انگشتر , خلعت , ( پارچه پیراهنی ) ادکلن و . . . است بعد از رویت والدین ‏عروس به وسیله مامان و خواهربزرگ داماد به عروس اهدا می شود معمولاً روسری به سرش بسته و انگشتر ‏طلا را بدست او می اندازند .

نشون اکرده ( نشان کردن ) :
خانواده پسر در شب صورت گیری با خویش یک رینگ نامزدی , بو و یک روسری به همرا ه می‌آورند ‏و چنانچه که پاسخ مثبت باشد . خواهر داماد روسری عروس را بر سرش می‌گذارد و مامان یا این که ‏خواهر داماد , انگشتری را به انگشت عروس آتی نشان می اندازند

جشن و پایکوبی نامزدی :
بعداز خواستگاري روزي تعيين مي شود و فاميل طرفين در منزل عروس انباشته شده طلا جواهرات و جواهر و ساير وسايلي كه داماد بايد بخرد معین مي كنند . در كاغذي طلا و جواهرات و جواهر و ساير وسايلي كه داماد بايد بخرد معین مي گردد . اسم كاغذ به اسم ( صورت طومار ) مي باشدو به امضاي معتمدان و حضار مي برسد . پای کوبی نامزدي بيشتر بوسیله خانم ها سازمان مي شود و وقتي مردها مي فرایند مجلس كاملا زنانه مي شود انها دور از دیده مردها به شادي سرگرم مي شوند .

جشن و پایکوبی شیرینی خوران :
بعداز صورت ویگری ( صورت تصاحب کردن ) بابا داماد و عروس مورخ معینی را برای برپایی ‏جشن شیرینی خوران معین می نمایند . در‌این جشن و پای کوبی کلیه مردمان را دعوت کرده و از مهمانها با چای , گونه های شیرینی های محلی و احیاناً میوه پذیرایی می نمایند .

اسباب و اثاث واچینی :
یکسری روز بعد از جشن و پای کوبی نامزدي مطابق قرارچند بدن از زن هاي فاميل و همسايه به همراه والدین عروس و داماد به بازار مي مراحل و مطابق صورت طومار وسايل عروس را مي خرند .

خدمات عروسی

یادداشت مخارج عکاسی و فیلمبرداری :

درین ایام بعضی عکاسی ها ارزش و تنوع کارهاشان را به طور لیست هایی مهیا دارا‌هستند که آنها را به عروس و دامادها می دهند تا نیز در وقت صرفه جویی شود و نیز عروس و دامادها بها ها را فراموش نکنند و یا این که بر اثر از ذهن بردن آنها از عکاس به صورت دایم سوال ها تکراری نکنند . ولی هنوز اکثری از عکاس های این لیست قلیل و کم ارزش را مهیا نکرده اند . پس شما مجبورید به خودتان زحمت یادداشت کردن آنها را بدهید و یادتان باشد که حتما با خودتان خودکار و برگه ببرید .


فولدر یا این که نگاتیو عکس ها :

عکاسان معمولا پوشه عکس ها را پیش خویش نگه می‌دارد , شما می‌توانید هنگام عقد قرارداد دراین مورد با وی حرف نمائید و به توافق برسید . بعضا از عکاسان پذیرش می نمایند که پس از چاپ هر عکس , نگاتیو یا این که فولدر آن را به بها کم تری از چاپ عکس بفروشند . یعنی در صورتی‌که چاپ عکس هشت هزار تومان باشد پس از چاپ نگاتیو آن را به شما دو / سه هزار تومان می‌فروشد . اما عکاسانی نیز می باشند که می‌گویند از مراسم عروسی دست‌کم شش ماه تا 1‌سال بایستی بگذرد تا فولدر یا این که نگاتیو های عروسی تان را بدهند . دریافت کردن پوشه ها طولانی تر برای اشخاصی کلیدی است که قصد عزیمت به شهر یا این که سرزمین دیگری را دارا‌هستند و دیگر دسترسی به عکس هاشان نخواهند داشت .

مورخ رزرو آتلیه عکاسی :

برای رزرو عکاسی حتما دستکم ازیک ماه و نیم جلوتر مبادرت فرمایید , به ویژه در شرایطی‌که مراسم تان مصادف با اعیاد مذهبی و ملی است می بایست زودتر برای این مورد دست به کارشوید .

قبلی از گزینش آتلیه عکاسی عروسی حتما این مقاله را مطالعه فرمایید . **banktalar . com

کمیت و کیفیت عکس ها :

فراموش نکنید که تعداد یه خرده عکس باکیفیت خوبتر از هزاران عکس بی مضمون‌ و سوای کیفیت است . هیچ ارزانی بی حکمت نیست و هیچ گرانی ای هم ادله مرغوب بودن نیست . پس برای گزینش عکاس با معیارهای دارای اهمیت و صحیح مبادرت نمائید .

روش های صرفه جویی در مخارج عکاسی :

نرخ عکاسان ماهر معمولا گران است و برای عکاسی در زمان مراسم تان که دیگر نیازی به نورپردازی و فیگورهای عکاس تان پیدا نمی‌کنید می‌توانید ازیک عکاس معمولی خیس منفعت ببرید . براین اساس که بعداز عکاسی گلشن , آتلیه و عکس های سفره عقد که با یک عکاس ماهر انجام می دهید , می‌توانید ادامه ی مراسم تان را که می‌خواهید با خاله , عمه و . . . عکس های یادگاری بگیرید , با عکاس یا این که افراد دیگری پیش ببرید .

عکاسی های ماهر معمولا برای صادر کردن عکاس شان به مراسم تان مبلغی اخذ نمیکنند . ولی برای چاپ آنان شما مجبورید به آنان پول بپردازید در حالی که در صورتی این عمل را یکی‌از آشنایان تان انجام دهد دیگر متحمل هزینه نمی گردید . ولی در‌صورتی‌که بخواهید سفت کاری فرمائید میتوانید .

اتلیه عکاسی عروس

راهنمای دوخت خرقه عروس

بهترین جور جامه عروس :
در نهايت بایستی بگوییم فراموش نکنيد که اين عروسي شماست و اتفاقی تکرار نشدنی برای شما هست . بنابراين , به خودتان حق بیشتری در اظهار لحاظ در رابطه جور خرقه عروس تان بدهيد . سعي کنيد لباسي را گزینش کنيد که به روياهايتان نزديک خیس باشد . امید‌وار‌یم که‌این گفته های ما به شما ادب داده باشد و به گزینش شما یاری دهد .
شادی بخش ترین تراز , پرو جامه عروس :
تعیین جامه عروس یکی‌از مهم‌ترین خریدهای مرتبط با جشن و پای کوبی عروسی است که , اکثر زمان ها عروس خانم ها روی آن خیلی اساسی میباشند . تعیین جامه مطلوب احتمال دارد به حیث خیلی مشقت بار باشد , آن نیز با آن تمامی گونه های مو جود در بازار که در صورتیکه ندانید چه چیزی سزاوار ی اندام شماست , نمی توانید تعیین صحت داشته باشید .
گهگاه , عروس خانم ها به خاطر این‌که خوبتر است از نظرها گوناگون در هنگام خرید خرقه عروس سود مند شوند , روز خرید جامه عروسی تعداد متعددی از عزیزان و اشخاص قوم را همراه میبرند , در حالی که خوبتر است صرفا دونفر را همراه خویش ببرید . در غیر اینصورت میان نظرها و ذوق های گوناگون سردرگم خواهید شد .
امروزه خرقه عروسي برای بسياري از عروس هاي برنا اهميت بسياري دارااست . جدید عروسان درپی لباسي می‌باشند که در اساسی ترين شب زندگي خویش به خوبي بدرخشند , و در آن جامه زيبايي شان دو چندان شود , پس ما توصيه هایی برای قبلی از خريد خرقه ونوع خرقه داريم که به یاری آن بهترين تصميم را , براي گزینش دارای اهمیت ترين خرقه زندگي هر دختري است داشته باشند .
حال روز عروسی چی بپوشم؟!
این روز ها خانم ها تا راز کوچه که میخواهند بروند , از یک ساعت گذشته می‌روند توی تفکر که اکنون چی بپوشم؟اصلا به نیز می ریزند .
وای به حالا شب عروسی , که میپندارند قرار است شایسته ترین شب معاش شان باشد . احتمال دارد , به همین علت است که کلی قصه و داستان در تاریخچه جامه عروس موجود هست . پرسش اینجاست که دوست دارید خرقه عروستان چه احساساتی در شما تولید کند؟دلتان میخواهد زمانی میهمانان طی روز پای کوبی , شمارا در خرقه عروس می‌بینند چه فکری بکنند و چه نظری داشته باشند؟
دوست دارید :
عروس سنتی ,
عروس امروزی ,
عروس کلاسیک ,
عروس شیک ,
یا این که عروس گوناگون
باشید؟
ممکن است نیز دوست دارید , با پوشیدن جامه مالامال زرق و برق و گران‌قیمت یه خرده عرض‌اندام کنید؟ اولیه تکلیفتان را با خودتان راجع به‌این بخش مشخص و معلوم فرمائید و آن‌گاه پیشنهادهایی میدهیم که , بتوانید جامه عروس متناسب خویش را پیدا نمائید .
و البته بقیه مخارج پیش روی خرقه عروسی :
می بایست خاطر نشان کرد که لباسی که عروس در مراسم عروسی به بدن می‌نماید صرفا به به عبارتی تیشرت م . بها کیف و کفش و چتر و دستکش و تاج و تور و کلاه و شنل و را نیز که توده کنیم , مسلما عددهایی خیلی فراتر از ارزش خرقه عروس می رسیم . البته , میان هزینه ها گزافی که مراسم وصلت در‌پی داراست .

مزون لباس عروس

ایرادات ارایشی عروس ها

) آرایش و پیرایش غلیظ چشم‌­ها

به جز ریمل همگی رنگ­‌های سیاه را از جور پیرایش خویش درطول روز عروسی حذف نمایید . به کار گیری خط دیده و سایه­‌ی سیاه رنگ برای چشم­‌ها ظواهر شما‌را وحشیانه و ناخوش­ایند می­‌کند . برعلیه استفاده از رنگ­‌های متعدد و روشن , پیرایش روز عروسی شما‌را مجلل و چشم­‌نواز خواهد کرد .

در صورتیکه به زیبایی خویش در عکس­‌های عروسی آلرژی متعددی دارید , پیرایش دیده دودی را فراموش فرمائید . چون احتمال دارد منجر تولید هاله‌های سیاه رنگی در حوالی دیده شود . متخصصین سفارش می­‌کنند از رنگی استفاده نمائید که با رنگ چشمانتان هماهنگی واجب را داشته ­باشد . مخلوط رنگ دلخواه برای هر دیده به طور زیر است :

رنگ قهوه‌­ای برای چشمان فندقی , قهوه‌­ای تیره برای دیده آبی­‌ها و رنگ بنفش یا این که خاکستری برای چشم­‌های قهوه‌­ای .


۸ ) پیرایش نامتناسب ابروها

ابروها کادر چشمانتان میباشند و تاثیر بسزایی در زیبایی صورت دارا هستند . به این ترتیب خوبتر است از یک محصول مطلوب که با رنگ موهایتان هماهنگی دارااست برای پیرایش ابروهایتان استفاده نمایید و کارایی نمائید ظاهری ارگانیک به آن­ها ببخشید .
آرایش و پیرایش عروس

آرایش و پیرایش ابروها بایستی متقارن و ارگانیک باشد
۹ ) عدم استفاده از اثاثیه آرایشی ضدآب

حتما عملکرد نمائید از ریمل و مواد آرایشی ضدآب استفاده فرمایید . به­ تیتر یک عروس ارگانیک است که در طول روز عروسیتان یک‌سری قطره اشک بریزید و در حالتی‌که از ریمل ضدآب استفاده نکنید ظواهر نامطلوبی به وجود خواهد آمد . یادتان باشد درصورتی که یکسری قطره اشک روی صورتتان سرازیرشد , با مالیدن دست آن را منزه نکنید , بلکه با ضربه ‌های متواتر صورت خویش را تمیز فرمائید تا آرایشتان به نیز نریزد .
آرایش و پیرایش عروس

اسباب و اثاث آرایش و پیرایش عروس می بایست از مواد ضدآب با ماندگاری زیاد گزینش شود
۱۰ ) به همراه نداشتن پک آرایشی

روز عروسی روز طولانی و مهمی برای شما است و شاید اتفاقات مختلفی چهره دهد . به عنوان مثال در صورتی‌که عرق فرمایید پوست صورتتان چرب می­٬شود و آرایش و پیرایش صورتتان به نیز می­‌ریزد , پس تلاش فرمائید حتما پد قابل قبولی برای پاک کردن چریی صورتتان به همراه داشته باشید .
آرایش و پیرایش عروس

ارایشگاه عروس

رنگ گیسو مطلوب برای پوست تیره چه رنگ موهایی است؟


رنگ موي دلخواه با رنگ پوست های تیره و روشن
رنگ مو دلخواه رنگ پوست شما کدام یک از رنگهای کاتالوگ رنگ است؟ رنگ پوستتان گویا است یا این که تیره؟ در صورتیکه برای شما نیز پیش امده که موهایتان را رنگ نموده اید و از فیض راضی نبوده اید مشکل از رنگ موی و آرایشگر نیست بلکه ندانستن بدن رنگ پوست شما زیبایی رنگ موهایتان را به نیز زده .
در هنگام تعیین رنگ گیسو , در لحاظ به چنگ آوردن رنگ دیده , و رنگ پوست هم حساس است! گزینش یک رنگ گیسو غیرمناسب قادر است یک سری سال به سن حقیقی شما بیفزاید . براین اساس اصلی است که یک آرایشگر عالی پیدا فرمایید تا به شما یاری دهد با دقت به رنگ پوست و چشمتان شایسته ترین رنگ گیسو را تعیین فرمائید .

گزینش رنگ گیسو دلخواه
رنگ های موی یا این که گرم می باشند یا این که سرد . براین اساس شما بایستی رنگ مویتان را با رنگ مورد ی پوستتان هماهنگ نمایید . یک رویکرد برای انتخاب رنگ موضوع ی پوستتان این است که در زیر نور و روشنایی خورشید یا این که روشنایی هالوژن که رنگ صحیح تری را نشان میدهد , به رگ های مچ دستتان نگاه نمایید . در صورتی‌که آن‌ها آبی رنگ می‌باشند , پس رنگ مسئله ی پوستتان سرد است . در صورتی سبز بنظر می رسند , پس پوست شما ته رنگ گرم دارااست . زنان رنگین پوست , مثل هندوان , سیاه پوستان , خاورمیانه ای ها و آسیایی ها بطور کلی پوستشان قضیه گرم داراست . بر طبق رنگ پوستتان , مورد های اکثری برای رنگ موی موجود است که در پی به بعضا از آن ها اشاره می‌کنیم :
تعیین رنگ گیسو مطلوب با صورت و رنگ دیده

برای زیبایی بیشتر رنگ موی بایستی تناسب آن با رنگ صورت مورد‌علاقه گرفته شود .
رنگ مو دلخواه رنگ پوست خنثی یا این که کرم رنگ
هلگا سورات , مدیریت تالار About Faces Day در تاوسون , سفارش می نماید که اشخاصی با دیده های تیره , از رنگ های قهوه ای میانگین یا این که قرمز‌رنگ میانگین استفاده نمایند . درصورتی که دیده های شما فندقی , آبی رنگ یا این که سبز است , می گوید که هر رنگی از خرمایی روشن تا بلوند میانگین خوب به نظر میرسد , و در صورتی رنگ ارگانیک موهایتان بدیهی است , از رنگ قهوه ای مایل به قرمز رنگ یا این که قرمز رنگ توت خارجی استفاده نمایید .

رنگ مو مطلوب رنگ پوست گرم یا این که سرخ
در حالتی‌که دیده های شما قهوه ای تیره , سیاه یا این که فندقی است , سورات سفارش می نماید که از رنگ مشکی , قهوه ای میانگین یا این که قهوه ای طلایی استفاده نمایید . رنگ شرابی یا این که قهوه ای مایل به قرمز رنگ , منجر بهبود رنگ ارگانیک پوستتان می‌شود . در شرایطی که دیده های شما فندقی , آبی‌رنگ یا این که سبز و رنگ مو ارگانیک شما قهوه ای روشن تا بلوند میانگین است , هایلایت های روشن یا این که طلایی بیش تر نمایید , یا این که یک رنگ خرمایی میانگین گرم تعیین نمایید .
در شرایطی‌که دیده هایتان آبی رنگ یا این که سبز , و موهایتان بطور ارگانیک بلوند است , از بلوند طلایی و سایه های خرمایی دوچندان روشن استفاده نمائید . رنگ های قرمز رنگ روشن و قرمز‌رنگ گرم هم برای شما مناسبند .

رنگ گیسو مطلوب پوست
رنگ مو دلخواه پوست های روشن و تیره
رنگ پوست زیتونی
در شرایطی که رنگ دیده های شما قهوه ای است , بایستی از سایه رنگ های قهوه ای تیره یا این که خرمایی استفاده فرمایید . در صورتی‌که دیده های شما فندقی , آبی رنگ یا این که سبز است , از قهوه ای روشن تا میانگین استفاده نمائید . سورات می گوید که شما بایستی برای پوشاندن هر رنگ خاکستری , از قهوه ای شنی استفاده نمایید . در صورتی دیده های شما آبی رنگ یا این که سبز می‌باشند , این احتمال موجود است که اینک رنگ موهای ارگانیک روشن داشته باشید , در اینصورت می‌توانید از خرمایی روشن یا این که بلوند استفاده نمائید .

خانمهای رنگین پوست
در صورتی رنگ قضیه پوستتان گرم است , رنگ هایی را تعیین فرمایید که یک پرده تیره خیس از رنگ پوستتان بوده و ته رنگ گرم داشته باشند , نظیر برنزی یا این که کاراملی . موهایتان را طلایی فراوان روشن نکنید , چون احتمالا در غایت موهایتان نارنجی رنگ بنظر رسد . در شرایطی‌که رنگ قضیه پوستتان سرد است , از خاکستری روشن , رنگهای قهوه ای سرد یا این که کبود استفاده نمایید , و از رنگ های مسی , قهوه ای مایل به قرمز‌رنگ , یا این که هر گونه رنگ طلایی استفاده نکنید . بیشتر خانم های رنگین پوست , دیده های قهوه ای دارا هستند , البته درصورتی که دیده های شما قهوه ای نیستند , هنوز نیز میتوانید راهبرد های بالا را بکار ببرید .

ارایشگاه عروس

سفارش ای برای مراقبت موهای رنگ شده

یک کارشناس پوست و گیسو پیشنهاد کرد : برای جلوگیری از کم آبی گیسو رنگ شده خوب تر است تارهای گیسو را با روغن های ارگانیک چرب کرد .
به نقل از دنیا , پزشک معالج نصرت پورسینا در ذکر کرد وگو با ایسنا , اظهار‌کرد : از حدود ۳۰ سالگی موهای راز در هر دو جنس زن و مرد آغاز به سپید شدن مینماید . زمان سپید شدن گیسو به عواملی نظیر ژنتیک و ارث مربوط است اما گهگاه بیماری‌هایی نظیر کم کاری تیروئید و نبود بعضا از مواد غذایی نیز منجر سفیدی زودرس موی حتی‌د‌ر بین کودک ها میگردد .

او ادامه اعطا کرد : در معالجه سفیدی گیسو رمز ابتدا می بایست آزمایشهای منحصر به فرد صورت بپذیرد و در صورتیکه نرمال بود به تامل مساله ژنتیکی باشیم ولی بیشتر اشخاص ظواهر مو سپید را دوست ندارند و درصدد رنگ آمیزی گیسو و جبران آن می باشند .

او خاطرنشان کرد : هیچ رنگی به طور همیشگی سبب عدم بازگشت سفیدی موی نمی‌شود در حالتی‌که در تبلیغات مشاهده می‌کنیم که رنگ مو خاصی از رجوع و برگشت بدون نقص سفیدی موی جلوگیری می نماید , خطا است . این قضیه بدین عامل است که در امر موهای سپید شده در سنین بالای ۳۰ سالگی و یا این که قبلی از آن , سلولهایی که در هم اکنون رویش میباشند , ملانوسیدهای آن‌ها کار نکرده و موهایی که از تراز پوست راز بیرون میشوند مجددا به طور موهای سپید بیرون می شوند .

این کارشناس پوست و گیسو با اشاره به رعایت نکات حساس درخصوص نقاشی کردن تصریح کرد : رنگ گیسو می بایست صددرصد استاندارد باشد و به ریشه و ساقه موی زخم نرساند و رنگ‌هایی که دارنده برچسب وزارت بهداشت می‌باشند خریداری شود . همینطور در هنگام رنگ آمیزی موی از اکسیدان و آب اکسیژنه خیلی کم مصرف شود .

او اذعان کرد : بطور کلی می توان ذکر کرد هیچ رنگی نیست که صد درصد به گیسو جراحت نرساند و هر رنگی تا درجاتی منجر کم آبی ساقه موی یا این که خارش و سوزش تراز رمز هنگام رنگ آمیزی می گردد .

او بیش تر کرد : برای جلوگیری از بی آبی گیسو می بایست پس از این که رنگ روی راز گذارده شد و موی رنگ شد خوبتر است تارهای گیسو را با روغن‌های ارگانیک نظیر روغن زیتون , نارگیل و بادام چرب کرد .

این کارشناس پوست و موی سفارش کرد : شستشوی گیسو رنگ کرده با شامپوی منحصربه‌فرد موهای رنگ شده بایستی صورت بپذیرد تا استمرار رنگ بر ساقه موی را بیشتر کند .

این کارشناس همینطور اظهار‌کرد : گهگاه بعضا از اشخاص به ترکیبات پارافنیل دی امین آلرژی دارا‌هستند که احتمال دارد سبب ساز قرمزی و آلرژی صورت و پلک ها شود که‌این اشخاص بایستی از رنگ های منحصربه‌فرد که دربردارنده این ماده نباشد استفاده نمایند .

او افزود : در حالتی که گیسو فراوان رنگ شود یا این که با برس کتف شود و یا این که برای کم آب کردن موها از سشوار به میزان متعددی استعمال شود انتهای تار موی موخوره میشود .

دکتر معالج پورسینا اعلام کرد : برای تقویت و جلوگیری از جراحت دیدن موهای رنگ شده می بایست از شامپوهای قابل انعطاف کننده , شامپوهای منحصر موهای رنگ شده و روغن های ارگانیک مثل نارگیل , بادام , زیتون و غیره استفاده کرد .

ارایشگاه عروس

آرایشگاهی برای شایسته ترین آرایش و پیرایش عروس در شهر مشهد


در معاش هر خانم روز عروسی یک روز خاص می‌باشد . روزی که دوست داره حتما خوشگل , با موهایی مضاعف تروتمیز , پوستی صاف و لطیف و به تور کلی دوچندان خوشگل باشد . در مهم ترین شب زندگیشان همچون الماس بدرخشند . و زیباترین فیس را از خویش ارائه دهند . اما ضروری نیست نگران هیچ چیزی باشید . زیرا این فعالیت خیلی آسان‌تر از آن چیزی است که فکرش را میکنید . با مطالعه مقاله زیر به هدفتان نزدیک خواهید شد . و با گزینش یک مشاور خوب در یکی شایسته ترین آرایشگاه عروس در شهر مشهد به هدفتان خواهید رسید .
**
تالار زیبایی ماهک صورت با مثال هایی از شایسته ترین آرایش و پیرایش عروس در شهر مشهد . مهیا ارائه سرویس ها ویژه عروسی به شماست**
مهم‌ترین نکات می بایست برای زیبایی در شب عروسی مورد اعتنا قرار بگیرد این است :
شایسته ترین پیرایش عروس آرایشی معمولی ولی شیک!
در ماه پایان باقیمانده به عروسیتان کارایی فرمائید . با تمام استرسی که برای حجم دوچندان فعالیت برایتان پیش می‌آید کنار بیایید . و هر شب راز ساعت ۱۱ بخوابید . کم خوابی اکثر اوقات پوست را حاد می نماید . و در کنار استرس بسیار , منجر زدن تبخال و جوش میگردد . پس مراقب خودتان و نگرانی هایتان باشید . احتمال دارد مهم‌ترین دلیلی که منجر می‌شود شما زیباترین عروس باشید , نداشتن استرس است . ولی نکات دیگری نیز می‌باشد . که به شما امداد می نماید ستاره مجلس عروسی خویش باشید .
پیرایش صورت طی روز عروسی بایستی دقیق , معمولی و شیک باشد . و زیبایی صورت شمارا ارتقا دهد . از آرایشگرتان بخواهید از رنگ‌های ارگانیک که با رنگ پوستتان سازش دارااست , استفاده نماید . و یک رژ لب خوشگل که آرایشتان را کامل شدن نماید , تعیین نماید . رنگهای کمرنگ و ملایمی که نمای اغراق‌آمیزی به صورتتان نمی‌دهند , آیتم های خیر و خوبی است .
عروسی با لب های قشنگ
احتمال دارد شما درین روز با اشخاص متعددی روبوسی خواهید کرد . بدین ترتیب خوبتر است از رژلبی استفاده فرمائید که ماندگاری زیاد و درخشندگی داشته باشد . به همراه داشتن یک رژ درخشان نیز از بایدهایی است که نباید درطول روز عروسی فراموش شود . چراکه به احتمال مضاعف پیرایش شما به ترمیم‌های کوچکی در اواسط مراسم نیاز خواهد داشت .
آرایشگاه عروس زیبایی ارگانیک شما‌را تشدید میکند!
هیچ گل تصنعی به زیبایی یک گل ارگانیک نخواهد بود . هر چه زیبایی ارگانیک خویش را تشدید فرمائید خوب تر خواهید درخشید . غیر از مورد ها خاص از گذاشتن لنز یا این که کلاه گیس خویش داری نمایید . شما میتوانید موهایتان را به سبک کلاسیک بالای سرتان عده نمائید . درصورتی که می خواهید خیلی مدرن باشید , آن ها را به طور کامل بالای رمز خویش برده و توده نمائید . و در حالتی که جور کلاسیک‌تری را می‌پسندید , موهایتان را در پاره ای پایین‌تر و در نصیب چپ یا این که راست سرتان عده نمائید

ارایشگاه عروس

تصاویر و نکاتی کلیدیدرخصوص نوع پیرایش صورت خانم ها


نوعپیرایش- خیلی از خانم ها سوایآرایش و پیرایش, حساندوهمی کنند, ولیدر شرایطی‌کهگزینشدستهپیرایش و روش ی انجام آن به صورت صحیحی صورت نگیرد , صورت و پیرایشتصنعی به حیثمیرسد.

آراستن و گزینشدستهآرایش و پیرایش به سادگی که فکر می کنید, نیست. بایستی با صورتصورت و نمای فرنگیصورتاتوماتنمائید. با روشصحیحتعییندستهپیرایش, آراستن, می توانید عیوب خویش را تا حد قابلیت کاهش دهید و زیبایی ارگانیکخویش را ترفیع نمائید.



آرایش و پیرایشدیده ها :

آرایش و پیرایشدیده- قبلی از گزینشنوعآرایش و پیرایشدیده و تکنیکی که برای پیرایش به عمل میبرید , خیلی اصلی است که سایه دیدهعالی و صحت را به عمل ببرید . برای این که از تعییندرست سایه دیدهخویش مطمئن گردید, چندبار آن را آزمونفرمایید.
پارس ناز : خیلی از خانم ها درپیموعظه هایی برای ترفیع رنگ ارگانیکدیدهخویشمی باشند. خیلی عالی است که از یک خط دیدهارگانیک, قهوه ای تیره یا این که خاکستری , استفادهفرمائید, این خط دیده ها به ناخوشایندی رنگ سیاه نیستند . خط چشمی‌نازک بالا و ذیل پلک خویش بکشید . برای استفاده از سایه دیده ها , مثال ای را که با رنگ دیده شما کنتراست داشته باشد , گزینشنمایید. این مغایرتسبببیشترمعین شدن دیده ها میگردد.



دستهآرایش و پیرایشدیده- رینگ های تیره زیردیده با یک مخفی ساز تمامایا این که تا حدودی نهفتهمیگردند. از یک نهفته ساز با بدن رنگ گرم استفادهنمائید. این نهفته ساز زیر چشمی‌را تا منطقهزیردیده به فعالیت ببرید و از زیر مجرای اشک استارت نموده و در سمتذیل تا طرف دیگر دیده ببرید . و با انگشت خویشیا این که اسفنجی آنرا یکپارچهنمایید تا خطوط روشنزیردیدههم پوشیده شوند , به دلیل آن کهکه‌این خطوط به بدی رینگ های تیره رنگ زیردیدهمی باشند. یکی دیگر از عوامل ساخترینگ های تیره زیردیده, ریمل سیاه میباشد. بعد از یک ریمل ضد آب استفادهفرمایید.



در شرایطی‌که از دیده های پف کرده مشقتمیبیرید, بایستی این پف را از بین برده یا این که تا حدودی نهفتهنمائید. قبلی از هر آرایشی , از کمپرس آب گرم استفادهفرمائید. در‌این‌صورت‌چه بسا الامکان به صورت خفیف پیرایشفرمایید. سایه دیده کمی‌به فعالیت ببرید . خط دیدهیا این که باریک یا این کهبه هیچ عنوان نکشید . با این فعالیت پف دیده شما کمتر به دیدهمی آید.
پایانهمگی, از ابروهای خویش غافل نشوید . تعداد کمی‌از اشخاص به ابروهای خویشاعتنامی کنند. ابروهای بد صورت کل پیرایش را به نیز می‌ریزند . در شرایطی‌که برای کندن ابروهای خویشمبتدیمیباشید, به یک آرایشگر حرفه ایرجوع‌نمایید تا وضعیت ابروهایتان را صحیحکند, سپس دیگر خودتان میتوانیدآنان را بکنید . از نازک و باریک کردن ابروهای خویش دست بکشید , چرا‌کهمالامال کردن آنان کمی‌مشکل است .
آرایش و پیرایش لب ها :
آرایش و پیرایش لب - برای پیرایش لب ها , از یک خط لب استفادهنمائید و لب پایینی خویش را یک کم بزرگتر نمایید. برای لب ها از یک رژ لب نسبتا تیره استفاده نموده , و برای راءس لب پایینی از جلای روشنخیساستفاده بگیرید . یک‌سریجايگاه خط لب خویش را آزمونفرمائید. در صورتی‌که یک خط لب را خیلی ذیلخیس از حد معمول بکشید , همچون دلقک ها به حیثمی سید.

چه بساچنانچهآرایش و پیرایش لب شما عالی شود , با پایداری رژ لب خویشاختلال دارید . براین اساسمی بایست از رژ لب های ۲۴ ساعته یا این که بادوام استفادهنمایید, البته خیلی از اشخاص بر این اعتقادوباورمیباشندکه‌این رژ لب ها خیلی کم آب و گچ مثلمی‌باشند. در شرایطی که طرفدار این رژ لب ها نیستید , اولیه با یک قلم لب های خویش را رنگ فرمایید, آن‌گاه روی آن رژ لب بمالید . قلمنظیر یک چسب فعالیتمینماید و تمام روز رژ لب را نگه میدارد.



مدل ها :
آرایش و پیرایش لب - در صورتیتمامی به شما میگویند که ساختار استخوانی خوب دارید , پس به استخوانهای نوعخویشهماعتنانمایید. این یکی‌ازسهل وآسان ترین تکنیک های آرایشی میباشد, البته به کمی‌تمرین نیاز داراست. روی اشکالخویش برونز ملایم و تموج هایلایتی بمالید . از این تکنیک به صورتآراستهمنفعت بگیرید و مدام در پایانآرایش و پیرایشخویش تبسم فرمایید تا مطمئن گردید, هیچ لکه ای باقی نمانده است .

ارایشگاه عروس

123456
last