نکات و دانستنی های دارای اهمیت قبل از “ تزویج ”

پنجشنبه 16 شهريور 1396
14:40
ارایش و زیبایی عروس

در این مقاله قصد داریم شمارا با نکات و دانستنیهایی که واجب است قبل از تزویج و برای آغاز یک زندگی خوب بدانید را برای شما توضیح خواهیم .
بازدید : 4 , 148 نفر
دانستنی های پیشین از ازدواج
پیشین از هر چیزی به خود وصلت می‌پردازیم , هدف انسان از وصلت و تشکیل خانواده چیست؟چه عاملی دارد که بعد از پا نهادن به سن جوانی به تامل وصلت بیاقتیم؟
هر پسر و دختری که به سن رویش و بلوغ می‏رسند وسیع ترین ‏آرزویشان این است که ازدواج کنند , با تاسیس زندگی مشترک زناشویی , استقلال و آزادی بیشتری بدست آورند , یار و مونس کریم ومهربان و محرم رازی‏ داشته باشند .
آغاز زندگی سعادتمندانه خویش را از زمان وصلت حساب‏ می‏کنند و برایش پای کوبی می‏گیرند
زن برای مرد مخلوق شده و مرد برای زن , و مانند مغناطیسی یکدیگر را جذب می‏کنند
زناشویی و تاسیس زندگی‏ مشترک خانوادگی یک مراد طبیعی است که غرائزش در وجود انسانهانهاده شده است , و این خود یکی نعمتهای بزرگ الهی است
حقیقت به ‏غیر از کانون گرم خانوادگی کجا را سراغ دارید که برای جوانان پناهگاه‏ مطمئنی باشد؟ علاقه به خانواده است که جوانان را از اذهان پراکنده واضطرابهای درونی نجات می‏دهد . در آنجاست که می‏توانند یار و مونس‏ با وفا و مهربانی پیدا کنند که در شدائد و گرفتاری ها یار و غم گسارشان‏ باشد


دانستنی های گذشته از وصلت

عهد و پیمان مقدس زناشویی رشته‏ ای است آسمانی که دلها را بهم پیوندمی‏زند , دلهای پریشان را ادب می‏دهد اذهان متفرق را به یک هدف متوجه می‏سازد . خانه , منزلت عشق و علاقه و محبت , کانون انس و مودت و بهترین آسایشگاه است .
برای آغاز و اراده تزویج چندین نکته وجود دارد که به دنبال به بررسی آنها خوا هیم پرداخت .
سه ادله دارای اهمیت افراد را به طرف ازدواج و تشکیل خانواده سوق میدهد : نیاز اقتصادی , میل به فرزند و عشق و علاقه . میل به فرزند که همان علاقمندی به بقای نسل و نگهداری جور هست , علاقه یا لذت جنسی یا نیازهای اقتصادی به عنوان مقدمات وصول بدین هدفند . بنابر نظریه کینک , جامعه شناس آمریکایی , از لحاظ عالم شناسی , وظیفه خانواده ( زن و مرد ) تنها امتداد نسل است و نیازهای اقتصادی یا شهوانی به عنوان مقدمه ای برای رسیدن بدین هدف بزرگند .
زمان دلخواه برای ازدواج
دانستن اینکه چه زمانی وقت وصلت شماست کار معمولی ای است : هر وقت از تنهایی خسته شدید و آمادگی پیدا کردید . اما این که بدانید انگیزه ازدواج تان حقیقی و واقعی است یا صرفا به خاطر فشار سایرافراد یا رودربایسی وصلت می کنید , مساله مهمی است .
خودتان را صرفا نمی بینید
وقتی به سالیان آینده زندگی تان فکر می کنید و برای آینده تان برنامه می ریزید , در رویاهایی که می سازید مرد/ زن زندگی تان را هم کنار خودتان تصور می کنید . برای شمایی که آماده ازدواج میباشید , همه چیز در سایه هر که قرار است در کنارتان باشد , تعریف می گردد و برنامه ریزی سوای در نظر تصاحب کردن آرزوها و محدودیت های او , معنایی ندارد .

نکاتی که باید قبلی از ازدواج بدانید
از تنهایی تان می گذرید
برای شمایی که اکنون بیشتر از همیشه آماده ساختن زندگی مشترک هستید , سعی برای فقط بودن و خلوت کردن با خود , جایش را به میل کنار کسی بودن می دهد . در صورتیکه هنوز برای ازدواج کردن مهیا نباشید , تنهایی برای تان حتی از بودن با او هم ارزشمندتر خواهد شد و به بهانه این که به فرصتی برای خلوت کردن با خود نیاز دارید , از بودن در کنار او طفره خواهید رفت .
پرونده های پیشین را بسته اید
شاید سابقه شکست های عاشقانه ای را در کارنامه داشته باشید اما در‌حالتی که بی آنکه متوجه شده باشید , یک‌سری وقتی است به خاطر شکست های کهن تان عذاب نمی کشید , یعنی برای آغاز یک رابطه تازه آماده اید .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 21 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]