نکاتی درخصوص مانیکور سلامت عروس

دوشنبه 20 شهريور 1396
17:03
ارایش و زیبایی عروس



هنگام مانیکور و پدیکور به نکات بهداشتی و سلامت آرایشگاه توجه نمایید تا از بیماری های عفونی و ویروسی دور بمانید
بیشتر عروس ها دوست دارند در شب عروسی ناخن های بسیاری زیبایی داشته باشند و البته در مهمانی های قبل و پس از ازدواج هم به ناخن هایشان می رسند . اگر بخشی از این عروس ها هستید وقتی می خواهید برای مانیکور و پدیکور به آرایشگاه بروید بهتر است به یک سری نکته بهداشتی توجه کنید .

انتقال عفونت ها از منش ناخن
خوشبختانه این ایام سالن های خوب و بهداشتی برای انجام کارهای ناخن پیدامی شوند . بدین ترتیب با انتخاب آراشگاه منزه و مناسب از عفونت های ایجاد شده درناخن ها بدور می مانید . احتمالا پیش خودتان فکر کنید که بهداشت بخش ناخن در سالن های زیبایی مسئله مهمی نیست اما این روش فکر اشتباه است . در صورتیکه در بخش مربوط به زیبایی ناخن ها هم بهداشت همگانی رعایت نشود , عفونت های قارچی و باکتریایی خطرناکی در ناخن ها ساخت میگردد . در مواردی احتمال انتقال ویروس هپاتیت ث هم موجود است . این ویروس ها و عوامل بیماری زا از طریق دست های کثیف یا ابزارهای غیر بهداشتی به افراد منتقل میگردند . برای پیشگیری از این داستان موارد لازم است که در آرایشگاه های سالم و پاکیزه این نکات رعایت شود :
گذشته از این که آرایشگر با یاری قیچی های کوچک پوست های اضافی اطراف ناخن را قیچی کند به حرکات او اعتنا کنید . ضروری است که این قیچی های کوچک با مواد ضد عفونی کننده پاک شوند . در واقع بعد از پایان کار هر مشتری آرایشگر باید قیچی های کوچک را استریل کند تا عوامل بیماری زا از شیوه ناخن به دیگر افراد منتقل نشوند . درواقع نکته حائض اهمیت اینجاست که با امداد مواد شیمیایی ابزارهای آرایشی باید دست‌کم 10 دقیقه قبل از شروع فعالیت مشتری تازه ضدعفونی شوند . چنانچه نسبت به این مسئله مشکوک می باشید راجع‌به شیوه پاک کردن ابزارهای مانیکور و پدیکور از مسوول آرایشگاه سوال کنید . جدای از ابزارهای بهداشتی , آرایشگر باید میز کار تمیزی هم داشته باشد .
تشتی که برای پدیکور بکار می رود باید به طور کامل تمیز و بهداشتی باشد و آب آن بعد از هر بار استفاده تعویض شود . بهتر است درون این تشت های سرامیکی ظرف پلاستیکی تمیزی قرار گرفته باشد که برای هر مشتری بده بستان شود . در شرایطی که پاهای شما مبتلا گزش حشرات شده یا آسیب و خراشی روی پایتان موجود است بهتر است پدیکور را به زمان موکول نمایید که زخم های پای شما به طور کامل بهبود یافته باشد .
بعضا از آرایشگران هنگام تر و تمیز کردن ناخن های شما , حوله ای زیر دستتان قرار می دهند . تمیزی این حوله هم اهمیت زیادی دارد . در حالتی‌که می بینید که آرایشگر در این زمینه بی توجه است خودتان حوله پاک کوچکی به همراه داشته باشید .
وقتی قرار است برای پدیکور به آرایشگاه بروید از یک روزقبل از وکس , شیو یا کرم موبر استفاده نکنید . التهاب و آسیب های کوچکی که هنگام از بین بردن موهای زائد روی بدن ساخت می گردد محل خوبی برای عفونت و تجمع میکروب هاست .
آرایشگر باید گذشته از آغاز مانیکور و پدیکور دست هایش را با آب و صابون تماما شسته باشد . اگر متوجه شدید دست های تمیزی ندارد خجالت را کنار بگذارید و این نکته را به او گوشزد نمائید
آرایشگر بایستی قبل از آغاز مانیکور و پدیکور دست هایش را با آب و صابون به طور کامل شسته باشد .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]