چنانچه صورت کشیده و لاغر دارید از این جور شینیون ها استفاده فرمائید

پنجشنبه 23 شهريور 1396
21:01
ارایش و زیبایی عروس

شینیون یک کدام از تاثیرگذار ترین بخش آرایش و پیرایش در زیبایی و جذابیت صورت خانم ها است , درپی این مقاله گونه های جور شینیون برای صورت کشیده و لاغر را مشاهده خواهید کرد که امید است این نوع ها مورد پسندتان قرار بگیرند .
یک کدام از گرفتاری های بزرگ برای خانم ها گزینش دسته شینیون قشنگ برای فرم دادن به موهایشان است هر صورتی جور موی و شینیون منحصربه‌فرد به خویش را دارااست بدین ترتیب خوب تر است شما قبلی از گزینش جور شینیون موهایتان فرم صورت خویش را بشناسید آنگاه بر پایه ی فرم صورتتان شینیون قابل قبولی را تعیین فرمایید . جور های شینیون برای صورت کشیده و گرد و بیضی با یکدیگر مختلف میباشند .
رمز داشتن فیس قشنگ و جالب در مجالس و ضیافت های متفاوت گزینش مطلوب نوع شینیون و گونه پیرایش صورت است شما میتوانید با تعیین شینیون و میکاپ مطابق با فرم صورت خویش با چهره یی جالب و متعدد در ضیافت ها و مجالس متفاوت حضور پیدا نمائید .

اشکال گونه شینیون برای صورت کشیده و لاغر
شینیون ها دارنده گونه های متنوع و متعددی می باشند و شما می‌توانید با دقت به فرم صورت خویش دسته شینیون گیسو تازه و قابل قبولی برای پیرایش موهای خویش گزینش فرمایید . در صورتی صورت شما لاغر و کشیده است خوبتر است تمامی موهایتان را بالای راز خویش توده نکنید چون کشیدگی صورت شما بیشتر به لحاظ میرسد . خوب تر است موهای نصیب جلو راز خویش را به طور چتری روی صورتتان بریزید تا کشیدگی صورت شما کمتر چشم شود .

حتما بخوانید : جور های شینیون خامه ای فوق العاده تازه و جالب


خانم ها با صورت کشیده و لاغر و پیشانی بلند خوبتر است چتری های خویش را به طور زیبایی فرم دهند و تا بالای دیده هایشان را با یاری چتری بپوشانند .
برای این که صورت های کشیده گرد و پهن خیس به حیث برسند خوبتر است از جور فرق میانه و یا این که فرق کج برای جلوی موهای خویش استفاده فرمائید .
گونه شینیون فر برای خانم ها با صورت کشیده میتواند ایده آل و دلخواه خیس باشد چون این نوع موها صورت شما‌را پرتر نشان می دهند .

به دنبال اشکال جور شینیون برای صورت کشیده و باریک را مراعات خواهید کرد که امید‌است‌ این جور ها مورد دقت شما ملازمان عزیز و گرامی قرار بگیرند .

درین مقاله اشکال گونه شینیون برای صورت لاغر و کشیده را مشاهده کردید شما میتوانید با الگوبرداری از این گونه ها آرایش و پیرایش گیسو قشنگ و متفاوتی را که با فرم صورتتان همخوانی داراست برای موهای خویش تعیین نمایید . برای مشاهده اشکال نوع های پیرایش گیسو به بخش شینیون مراجعه‌کنید .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 14 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]