گزینش شایسته ترین رنگ مو برای عروس ها

دوشنبه 27 شهريور 1396
14:05
ارایش و زیبایی عروس



در صورتی‌کهدر‌این روزهای آخرین سال هوس تغییر‌و تحول رنگ موینموده اید و می‌خواهیدتصویریمختلف داشته باشید , این توصیه ها را از دست ندهید
رنگ موی تاثیر بسزایی روی صورت هر شخصیداراستتعیین یک رنگ مومطلوبمیتواند زیبایی شما را دو چندان کند و انتخاب یک رنگ نامطلوبقادر است از جذابیت صورت شما بکاهد . برای انتخاب رنگ مومطلوببایستی به رنگ پوست , رنگ طبیعی موها و میزان تارهای سفید شده موهایتان دقتفرمائید . درصورتی کهمی‌خواهید رنگ گیسوقابل قبولیتعییننمائید به مورد ها ذیلاعتنا داشته باشید :

از رنگ موهای دایماستفادهفرمایید با توجه به ارزش گران رنگ موهای موی جوداستفاده از رنگ های دائمی ( تیوپی با کرم رنگ ها ) تعییندلخواه تری است .
رنگ گیسوخویش را مطابق با رنگ چشمها و پوست تان گزینشفرمائید وجود هماهنگی بین رنگ پوست و مویفراواندارای اهمیتاست . اگرپوست روشنی دارید , رنگ های گروه خاکستری تعیینخیر و نیکی برای شما خواهد بود و برای پوست های خیلی سفید , رنگ های هلویی , شرابی و بژ لایق ترینتعیینمی باشند . در قوانینی کهنیز پوست گندمی یا سبزه ای دارید , رنگهای گرم با تناژ قهوه ای زیادمطلوب است . شکلاتی یا شکلاتی مسی و ماهاگونی هممورد های قابل قبولیمی‌باشند . کسانی که چهره‌ای با پوست گرم و متمایل به برنز دارا هستندخوب خیس است از رنگهای عسلی تنباکویی , مسی یا طلایی استفادهنمایند و صورت های خنثی نیزمیتوانند با دقت به حق تقدم های خود و رنگ چشمها رنگ مطلوب را گزینشنمایند .


بایدها نبایدهای گذشته و بعد از رنگ گیسو
یکی‌از باورهای سابق این است که برای کاهش زخم نباید موهای منزه را رنگ کرد , این در حالی است که چنین باوری پشتوانه علمی ندارد و برخلاف آن متخصصان زیبایی توصیه می کنندپیشین از رنگ کردن , موهایتان را بشویید به این دلیل‌که ترشح های چربی روی مو روی کیفیت و درخشندگی رنگ مو تاثیر دارند و برای رسیدن به فیضمناسبخوب خیس است هنگام رنگ کردن , موهایتان تمیز باشد . ولیبعدازنقاشی کردن موها بهتر است تا چهار روز ازشامپو استفاده نکنید به دلیل آن که فولیکول های مو که برای جذب رنگ گشودهگردیده اند تا 4 روز پس از رنگ گشودهمیمانند و استفاده از شوینده ها درینروز ها به لایه شاخی گیسوجراحتمیزند .
بعدازرنگ آمیزیحتما برای تقویت موها از ماسک موی در حمام وسرم مویخارج از گرمابهاستفادهنمائید این دو ماده حکم آب و غذای گیسو را دارند و برای سلامت ماندن موهای رنگ شده استفاده از این دو ماده فراواندارای اهمیت است .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 19 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]