راهنمای عقد قرارداد با تالار زیبایی و آرایشگاه زیبایی عروس

شنبه 1 مهر 1396
15:16
ارایش و زیبایی عروس





احتمال دارد گزینش آرایشگاه مطلوب برای روز عروسی , یکی با اهمیت ترین قسمت های مهیا کردن مقدمات روز عروسی باشد . انتخابی که می بایست با پرس و جو و دیدن مثال های متعدد , سبک عمل دلخواهتان را پیدا نمائید . با این راهنمای انعقاد قرارداد می‌توانید سوای داشتن استرس برای روز پای کوبی بزرگتان مهیا گردید .
حق دارید که برای گزینش آرایشگاه روز عروسیتان دلتان شور بزند , یافت کردن آرایشگاهی که صورت و مو شما‌را به زیباترین صورت ممکن پیرایش نماید , احتمالا فعالیت بی آلایش ای نباشد البته با درک کردن چند نکات , می‌توانید کلی ترین و مهم‌ترین اصول تعیین آرایشگاه عروس را بدانید و یک تعیین عالی انجام دهید , در‌این مقاله فرض برآنست که شما آرایشگاه پایکوبی عروسی خویش را تعیین نموده اید و روز جاری قرارست برای عقد قرارداد تشریف ببرید , سفارش می‌کنم برای امضای قرارداد , عروس خانم به همراه مامان یا این که خواهر بزرگتر از خویش به آرایشگاه برود .
ما به شما یاری می‌کنیم تا در حین عقد و امضای قرارداد , علاوه بر مفادی که از پیش در قرارداد ذکر شده شده‌است , حواستان به یک سری مورد ها اساسی دیگری هم باشد و آن ها را در حیث بگیرید و بصورت کتبی درج نمائید تا با ذهنی سهل و آسان , خودتان را در صبح عروسی , به آرایشگرتان بسپارید و پرنسس زیبای مراسمتان باشید .
ازآنجاکه همگی آرایشگاه های عروس , قراردادهایی از پیش فراهم و با فرمتی معلوم دارا‌هستند , قطعاً قرارداد شما نیز در به عبارتی فرمت های مهیا , درج شده و به امضای طرفین میرسد . در‌این مواقع و با دقت به آلرژی های بالا , خوبتر است تعهداتی که از سوی آرایشگاه احتمالا به هر عاملی به صحت انجام نشود و موجبات غم تان را مهیا سازد , در همین ابتدا در قرارداد درج شود و برای آنان شرط باطل و یا این که جبران ضرروزیان اعلام گردد .

قراردادهای این چنینی ( قراردادهای سری ) بر پایه ی ماده ۱۰ ضابطه دولتی کشور‌ایران و با توافق طرفین انعقاد میگردد , درین ماده رسمی داریم که : ” قراردادهای سری نسبت به افرادی که آن را انعقاد نموده اند در صورتیکه که مخالف واضح ضابطه نباشد , نافذ و برای طرفین اضطراری الاجراست . ”
در نصیب اولیه این مقاله ذکر میکنیم که چه مواقعی بایستی در قرارداد مکتوب شود و در نصیب دوم همین مقاله , بندهای حقوقی برای درج در قرارداد را اعلام میکنیم که به شما امداد می نماید تا حق و دستمزد خویش را تحت عنوان یک طرف قرارداد ( مشتری ) , بصورت مکتوب درج نمائید و در صورت عدم ایفای آنان به وسیله آرایشگاه ( اجرا کننده ) , شرط باطل و دریافت ضرر داشته باشید .
نصیب اولیه :
اعتنا فرمایید که در قرارداد میان شما و آرایشگاه , داده ها زیر بصورت ظریف ذکر شود ( اکثری از این داده ها در فرمت های قراردادهای آرایشگاه ها موجود است و شما میتوانید سایر مورد ها را در صورت عدم وجود در نوشته قرارداد , با دقت به‌این راهنما در هر دو ورژن قید فرمائید ) :

توصیه عروس تارنما : نکات آرایشی حیاتی برای زیباترشدن صورت عروس

مورخ عقد قرارداد ( بر بالای سربرگ قرارداد آمده است )
شماره قرارداد ( برفراز سربرگ قرارداد آمده است )
داده ها طرفین قرارداد : در‌این نصیب باید داده ها زیر در زمینه ی آرایشگاه تحت عنوان اجرا کننده این قرارداد , ذکر شود ( اسم آرایشگاه , اسم مدیریت آرایشگاه , شماره پروانه کسب , نشانی ظریف , گوشی تلفن , شماره همراه مدیریت , اسم میکاپ آرتیست و شینیون عمل روز عروسی شما به همراه شماره تماس )
روز و مورخ مراسم شما
ذکر ساعت آغاز و خاتمه فعالیت شما ( ساعت حضور و خاتمه عمل شما در آرایشگاه حتماً ذکر گردد )
در صورتیکه که روزی غیر از روز عروسی و برای انجام سرویس ها متفرقه دیگری بایستی به آرایشگاه رجوع نمایید , حتماً مورخ و ساعت متبوع جهت حضور شما در آرایشگاه در قرارداد ذکر شود . ( خدماتی از قبیل تصحیح ابرو , بند صورت , رنگ گیسو , کوتاهی موی , تطهیر پوست , اپیلاسیون , ماساژ , مش , صافی و کراتینه گیسو )
همه خدماتی که در پکیج مورد توافق شما موجود است , در قرارداد بصورت موردی ذکر شود . ( مثلاً آرایش و پیرایش اساس در بخش اعظم آرایشگاه ها معمولاً مشتمل بر آرایش و پیرایش صورت , شینیون , مانیکور , پدیکور و فون تن است , تمامی این موردها در قرارداد ذکر شود . )

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 21 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]