نکاتی با اهمیت برای تعیین آرایشگاه عروس

پنجشنبه 13 مهر 1396
13:59
ارایش و زیبایی عروس


روز عروسی برای خیلی از دختر خانومها مهم‌ترین روز زندگیشون می باشد . یک کدام از تصمیمات مهمی که قبلی از عروسی می بایست گرفته بشه گزینش آرایشگاه عروس مطلوب است . گزینش آرایشگاهی که سبب ساز استرس بیشتر نشه و علاوه بر این که به کلام های ما در باب ترجیحاتمون اعتنا می کنه , با مهارتی که داره صورت مارو زیباتر می کنه و علاوه بر اینها , ما رو تبدیل به یک بشر تازه نکنه!
گذشته از این که آرایشگاه روز عروسیتون رو تعیین فرمایید , بدین چندین نکته اعتنا نمائید :
گذشته از این‌که قرارداد پیرایش بی نقص عروس رو امضا فرمائید , یک توشه به طور آزمایشی , از آرایشگر بخواهید موها و صورتتان را صحیح نماید . دقت فرمائید که شینیون های بزرگ و با موهای تصنعی فراوان , دیگر درخواست کننده متعددی ندارد و خوبتر است شینیون شما بی آلایش و تا حد قابلیت و امکان سوای استفاده از موهای تصنعی و مصنوعی باشد . توجه نمایید که هیچ گاه به تنهایی برای تعیین آرایشگاه مراجعه نکنید , خوبتر است صلح و آشتی که سلایق شمارا می داند و از طرفی با شما رک و راست است را با خودتان همراه نمایید .

در تعیین آرایشگاه مطلوب روز عروسیتان , توجه فرمائید , آرایشگری که مدام موهای شمارا به نیکی کوتاه و پیرایش می کرده , لزوما آرایشگر قابل قبولی برای روز عروسی شما هم نخواهد بود .

مطمئن گردید که آرایشگاه , شمارا به موقع مهیا می نماید و شما‌را طی روز عروسی مبتلا استرس نمی‌کند . خوبتر است , روزی به آرایشگاه رجوع کنید که عروس داراست و مطمئن گردید که تمامی عروس ها به موقع مهیا می‌شوند .

در هنگام پیرایش از آرایشگرتان بخواهید تمام زوایای موهایتان و همینطور در حین پروسه پیرایش صورت , آرایشتان را به شما نشان دهد تا در صورت عدم رضایت , مجال برای تصحیح و جبران آرایشتان داشته باشید .

در هنگام تعیین آرایشگاه , یک یا این که یک‌سری عکس از دسته پیرایش صورت و نوع مو دلخواهتان را همراه داشته باشید و به آرایشگرتان نشان دهید .

خوب تر است عکسی از جور جامه عروستان را نیز , پیشین از آغاز آرایش و پیرایش به آرایشگرتان نشان دهید .

بیشتراز مقدار به جزئیات اعتنا نکنید , چرا‌که آرایشگرتان را گیج می‌کنید و در ضمن در حیث داشته باشید که هیچ کس به شما تا این مقدار توجه نخواهد کرد .

برای تعیین آرایشگاه دلخواه برای روز عروسیتان از کسانیکه رخ و موهایی شبیه شما دارا هستند , یاری بگیرید .

تاج و تور خویش را همراه داشته باشید , تا آرایشگراتان , گونه گیسو شمارا متناسب با آن‌ها صحیح نماید .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 38 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]