رینگ تزویج

يکشنبه 23 مهر 1396
10:29
ارایش و زیبایی عروس




در اين مقاله سعي داريم که تعدادی مثال از رینگ هایی که برای عروسی شیک میباشد را به شما معرفی می‌کنیم . . .
الماس سنگی مضاعف پر اسم و رسم است , والبته که فراوان گران و همینطور نادر است وبه همین برهان است که هر کسی جذب این سنگ زییبا میگردد . حلقه‌ای که مشتمل بر الماس باشد بها خاصی و متعددی برای صاحبش داردو حتما در‌حالتی که عروسی . حلقه‌های صاف و بی آلایش با روکش نازک سنگ روی آن بسیارآن را در طول روز عروسیش هدیه بگیرد برای وی شایسته ترین کادو است . زیبایی متعددی دارااست و زوج‌های مقداری به جهت ظواهر بی‌همتا و دیدنی این حلقه‌های معمولی , این نوع از حلقه‌ها را برای ازدواجشان تعیین می نمایند و همینطور این مدل حلقه‌ها بخاطر ظواهر تعجب آور و پباده سازی بی‌همتای خویش , در مرحله عالم بسیارمحبوب میباشند .


دسته گرد رینگ با پوشش الماس


طرح روکش نازک الماس برای عروس


حلقه‌ای عجیب با یک سری سنگ ریز روی آن
رینگ های بی آلایش و گرد به خاطر آسانی که دارا هستند زیاد زییبا می باشند . و این الماس‌های ریزو درخشنده‌ روی رینگ احساس فراوان خوب از مرحله الماسی یک رینگ به شما می دهد . حلقه‌های گرد بی آلایش معمولا به گونه‌ای می‌باشند که می‌توان آنها را با الماس یا این که سنگ‌های گرانبهای دیگر طرح بخشید زیرا چند تعداد ریز از به عبارتی الماس در مرحله فرنگی رینگ قرار داده شده‌اند تا آن را برای مشتریان قشنگ و جالب جلوه دهند . حلقه‌های گرد و بی آلایش معمولا از پوششی از الماس نشان داده میگردند زیرا الماس‌های ریزی که روی رینگ را روکش کرده‌اند ظواهر جذاب‌تری نسبت به بقیه‌ی سنگ‌ها به رینگ میدهد . جدا از حلقه‌های روکش شده , عروس همینطور قادر است مدل‌های شیاردار یا این که نگین‌دار رینگ را تعیین نماید ولی جذاب‌ترین گونه برای زوج‌ها حلقه‌هایی معمولی با رویه‌ی الماس است .

نوع گرد فانتزی رینگ برای نامزدی




ارزان‌ترین حلقه‌های روکش شده


مدل‌های روکش شده با الماس و طلای رنگ زرد


مدل‌های پیچی روکش شده با الماس , منحصر خانم‌ها



در‌این دسته از حلقه‌ها , از نگین های ریز برای پوشاندن تراز رینگ استفاده میگردد و در‌این‌حالت‌ طلای خویش رینگ کمتر چشم می شود و این الماس‌های براق و ریز بیشتر پر رنگ می شوند و ظواهر زییبای به رینگ میدهند . هرسنگ چسبیده شده روی مرحله رینگ به صورت غیروابسته و با مسافت از حاشیه‌ی رینگ به یکدیگر می‌پیوندند . در این‌حالت نوروروشنایی بیشتری جذب الماس‌ها میگردد و صورت کلی رینگ بی‌نظیر جلوه می‌نماید . در حلقه‌های روکش شده با الماس , برای بدنه , اکثر اوقات از طلای سپید و پلاتین استفاده میگردد که ظواهر بدنه رینگ به دست کم می رسد و درباره ی افرادی که مایل می باشند از طلای زردرنگ برای ساختار رینگ استفاده نمایند بایستی بیان کنم آن نیز میتواند مورد خیر برای استفاده باشد ولی می بایست دقت داشت که طلای رنگ زرد جلای سنتی به رینگ می دهد . ایده‌هایی زیادی برای ملحق شدن به رینگ موجود هست و به این وسیله زوج‌ها میتوانند حلقه‌های دیدنی با ایده‌ی خودشان داشته باشند .

حلقه‌ی سه ردیفی پوشش داده شده با الماس


حلقه‌های حکاکی شده با دست




حلقه‌های سه ردیفی پوشش شده با الماس و تنگستن و نقره



بخش اعظم زوج‌ها و اشخاص دارای شهرت به طریق شگفت آوری حلقه‌های پوشیده شده از الماس را به دست میکنند , چرا‌که که‌این حلقه‌ها الماس بزرگ خیره کننده‌ای در وسطشان موجود است و برخی اوقات الماس‌های براق به واسطه‌ی تراز دقیق و صاف رینگ , مورد اهمیت قرار میگیرند تا درخشش و برق انگشتر را دو چندان نمایند . حلقه‌ی پوشش داده شده با الماس ویژگی‌های متعدد و ظواهر زیاد شگفت آوری دارااست و به همین علت است که بخش اعظم زوج‌ها مایل می باشند تا اینگونه حلقه‌ها را برای ازدواجشان گزینش نمایند . انواع مختلفی ( به عنوان مثال گرد ) برای حلقه‌های پوششی با الماس در اختیار می‌باشند و گونه های پرنسسی بیشتر در بین زوج‌ها مرسوم می باشند زیرا درین انواع , بدنه‌ی رینگ جلای رینگ را فارغ از نیاز به نگین میانی تقویت مینماید .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 36 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]