تصاویر و نکاتی کلیدیدرخصوص نوع پیرایش صورت خانم ها

چهارشنبه 26 مهر 1396
14:01
ارایش و زیبایی عروس


نوعپیرایش- خیلی از خانم ها سوایآرایش و پیرایش, حساندوهمی کنند, ولیدر شرایطی‌کهگزینشدستهپیرایش و روش ی انجام آن به صورت صحیحی صورت نگیرد , صورت و پیرایشتصنعی به حیثمیرسد.

آراستن و گزینشدستهآرایش و پیرایش به سادگی که فکر می کنید, نیست. بایستی با صورتصورت و نمای فرنگیصورتاتوماتنمائید. با روشصحیحتعییندستهپیرایش, آراستن, می توانید عیوب خویش را تا حد قابلیت کاهش دهید و زیبایی ارگانیکخویش را ترفیع نمائید.



آرایش و پیرایشدیده ها :

آرایش و پیرایشدیده- قبلی از گزینشنوعآرایش و پیرایشدیده و تکنیکی که برای پیرایش به عمل میبرید , خیلی اصلی است که سایه دیدهعالی و صحت را به عمل ببرید . برای این که از تعییندرست سایه دیدهخویش مطمئن گردید, چندبار آن را آزمونفرمایید.
پارس ناز : خیلی از خانم ها درپیموعظه هایی برای ترفیع رنگ ارگانیکدیدهخویشمی باشند. خیلی عالی است که از یک خط دیدهارگانیک, قهوه ای تیره یا این که خاکستری , استفادهفرمائید, این خط دیده ها به ناخوشایندی رنگ سیاه نیستند . خط چشمی‌نازک بالا و ذیل پلک خویش بکشید . برای استفاده از سایه دیده ها , مثال ای را که با رنگ دیده شما کنتراست داشته باشد , گزینشنمایید. این مغایرتسبببیشترمعین شدن دیده ها میگردد.



دستهآرایش و پیرایشدیده- رینگ های تیره زیردیده با یک مخفی ساز تمامایا این که تا حدودی نهفتهمیگردند. از یک نهفته ساز با بدن رنگ گرم استفادهنمائید. این نهفته ساز زیر چشمی‌را تا منطقهزیردیده به فعالیت ببرید و از زیر مجرای اشک استارت نموده و در سمتذیل تا طرف دیگر دیده ببرید . و با انگشت خویشیا این که اسفنجی آنرا یکپارچهنمایید تا خطوط روشنزیردیدههم پوشیده شوند , به دلیل آن کهکه‌این خطوط به بدی رینگ های تیره رنگ زیردیدهمی باشند. یکی دیگر از عوامل ساخترینگ های تیره زیردیده, ریمل سیاه میباشد. بعد از یک ریمل ضد آب استفادهفرمایید.



در شرایطی‌که از دیده های پف کرده مشقتمیبیرید, بایستی این پف را از بین برده یا این که تا حدودی نهفتهنمائید. قبلی از هر آرایشی , از کمپرس آب گرم استفادهفرمائید. در‌این‌صورت‌چه بسا الامکان به صورت خفیف پیرایشفرمایید. سایه دیده کمی‌به فعالیت ببرید . خط دیدهیا این که باریک یا این کهبه هیچ عنوان نکشید . با این فعالیت پف دیده شما کمتر به دیدهمی آید.
پایانهمگی, از ابروهای خویش غافل نشوید . تعداد کمی‌از اشخاص به ابروهای خویشاعتنامی کنند. ابروهای بد صورت کل پیرایش را به نیز می‌ریزند . در شرایطی‌که برای کندن ابروهای خویشمبتدیمیباشید, به یک آرایشگر حرفه ایرجوع‌نمایید تا وضعیت ابروهایتان را صحیحکند, سپس دیگر خودتان میتوانیدآنان را بکنید . از نازک و باریک کردن ابروهای خویش دست بکشید , چرا‌کهمالامال کردن آنان کمی‌مشکل است .
آرایش و پیرایش لب ها :
آرایش و پیرایش لب - برای پیرایش لب ها , از یک خط لب استفادهنمائید و لب پایینی خویش را یک کم بزرگتر نمایید. برای لب ها از یک رژ لب نسبتا تیره استفاده نموده , و برای راءس لب پایینی از جلای روشنخیساستفاده بگیرید . یک‌سریجايگاه خط لب خویش را آزمونفرمائید. در صورتی‌که یک خط لب را خیلی ذیلخیس از حد معمول بکشید , همچون دلقک ها به حیثمی سید.

چه بساچنانچهآرایش و پیرایش لب شما عالی شود , با پایداری رژ لب خویشاختلال دارید . براین اساسمی بایست از رژ لب های ۲۴ ساعته یا این که بادوام استفادهنمایید, البته خیلی از اشخاص بر این اعتقادوباورمیباشندکه‌این رژ لب ها خیلی کم آب و گچ مثلمی‌باشند. در شرایطی که طرفدار این رژ لب ها نیستید , اولیه با یک قلم لب های خویش را رنگ فرمایید, آن‌گاه روی آن رژ لب بمالید . قلمنظیر یک چسب فعالیتمینماید و تمام روز رژ لب را نگه میدارد.



مدل ها :
آرایش و پیرایش لب - در صورتیتمامی به شما میگویند که ساختار استخوانی خوب دارید , پس به استخوانهای نوعخویشهماعتنانمایید. این یکی‌ازسهل وآسان ترین تکنیک های آرایشی میباشد, البته به کمی‌تمرین نیاز داراست. روی اشکالخویش برونز ملایم و تموج هایلایتی بمالید . از این تکنیک به صورتآراستهمنفعت بگیرید و مدام در پایانآرایش و پیرایشخویش تبسم فرمایید تا مطمئن گردید, هیچ لکه ای باقی نمانده است .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]