سفارش ای برای مراقبت موهای رنگ شده

دوشنبه 1 آبان 1396
10:51
ارایش و زیبایی عروس

یک کارشناس پوست و گیسو پیشنهاد کرد : برای جلوگیری از کم آبی گیسو رنگ شده خوب تر است تارهای گیسو را با روغن های ارگانیک چرب کرد .
به نقل از دنیا , پزشک معالج نصرت پورسینا در ذکر کرد وگو با ایسنا , اظهار‌کرد : از حدود ۳۰ سالگی موهای راز در هر دو جنس زن و مرد آغاز به سپید شدن مینماید . زمان سپید شدن گیسو به عواملی نظیر ژنتیک و ارث مربوط است اما گهگاه بیماری‌هایی نظیر کم کاری تیروئید و نبود بعضا از مواد غذایی نیز منجر سفیدی زودرس موی حتی‌د‌ر بین کودک ها میگردد .

او ادامه اعطا کرد : در معالجه سفیدی گیسو رمز ابتدا می بایست آزمایشهای منحصر به فرد صورت بپذیرد و در صورتیکه نرمال بود به تامل مساله ژنتیکی باشیم ولی بیشتر اشخاص ظواهر مو سپید را دوست ندارند و درصدد رنگ آمیزی گیسو و جبران آن می باشند .

او خاطرنشان کرد : هیچ رنگی به طور همیشگی سبب عدم بازگشت سفیدی موی نمی‌شود در حالتی‌که در تبلیغات مشاهده می‌کنیم که رنگ مو خاصی از رجوع و برگشت بدون نقص سفیدی موی جلوگیری می نماید , خطا است . این قضیه بدین عامل است که در امر موهای سپید شده در سنین بالای ۳۰ سالگی و یا این که قبلی از آن , سلولهایی که در هم اکنون رویش میباشند , ملانوسیدهای آن‌ها کار نکرده و موهایی که از تراز پوست راز بیرون میشوند مجددا به طور موهای سپید بیرون می شوند .

این کارشناس پوست و گیسو با اشاره به رعایت نکات حساس درخصوص نقاشی کردن تصریح کرد : رنگ گیسو می بایست صددرصد استاندارد باشد و به ریشه و ساقه موی زخم نرساند و رنگ‌هایی که دارنده برچسب وزارت بهداشت می‌باشند خریداری شود . همینطور در هنگام رنگ آمیزی موی از اکسیدان و آب اکسیژنه خیلی کم مصرف شود .

او اذعان کرد : بطور کلی می توان ذکر کرد هیچ رنگی نیست که صد درصد به گیسو جراحت نرساند و هر رنگی تا درجاتی منجر کم آبی ساقه موی یا این که خارش و سوزش تراز رمز هنگام رنگ آمیزی می گردد .

او بیش تر کرد : برای جلوگیری از بی آبی گیسو می بایست پس از این که رنگ روی راز گذارده شد و موی رنگ شد خوبتر است تارهای گیسو را با روغن‌های ارگانیک نظیر روغن زیتون , نارگیل و بادام چرب کرد .

این کارشناس پوست و موی سفارش کرد : شستشوی گیسو رنگ کرده با شامپوی منحصربه‌فرد موهای رنگ شده بایستی صورت بپذیرد تا استمرار رنگ بر ساقه موی را بیشتر کند .

این کارشناس همینطور اظهار‌کرد : گهگاه بعضا از اشخاص به ترکیبات پارافنیل دی امین آلرژی دارا‌هستند که احتمال دارد سبب ساز قرمزی و آلرژی صورت و پلک ها شود که‌این اشخاص بایستی از رنگ های منحصربه‌فرد که دربردارنده این ماده نباشد استفاده نمایند .

او افزود : در حالتی که گیسو فراوان رنگ شود یا این که با برس کتف شود و یا این که برای کم آب کردن موها از سشوار به میزان متعددی استعمال شود انتهای تار موی موخوره میشود .

دکتر معالج پورسینا اعلام کرد : برای تقویت و جلوگیری از جراحت دیدن موهای رنگ شده می بایست از شامپوهای قابل انعطاف کننده , شامپوهای منحصر موهای رنگ شده و روغن های ارگانیک مثل نارگیل , بادام , زیتون و غیره استفاده کرد .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 33 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]