رنگ گیسو مطلوب برای پوست تیره چه رنگ موهایی است؟

چهارشنبه 3 آبان 1396
22:10
ارایش و زیبایی عروس


رنگ موي دلخواه با رنگ پوست های تیره و روشن
رنگ مو دلخواه رنگ پوست شما کدام یک از رنگهای کاتالوگ رنگ است؟ رنگ پوستتان گویا است یا این که تیره؟ در صورتیکه برای شما نیز پیش امده که موهایتان را رنگ نموده اید و از فیض راضی نبوده اید مشکل از رنگ موی و آرایشگر نیست بلکه ندانستن بدن رنگ پوست شما زیبایی رنگ موهایتان را به نیز زده .
در هنگام تعیین رنگ گیسو , در لحاظ به چنگ آوردن رنگ دیده , و رنگ پوست هم حساس است! گزینش یک رنگ گیسو غیرمناسب قادر است یک سری سال به سن حقیقی شما بیفزاید . براین اساس اصلی است که یک آرایشگر عالی پیدا فرمایید تا به شما یاری دهد با دقت به رنگ پوست و چشمتان شایسته ترین رنگ گیسو را تعیین فرمائید .

گزینش رنگ گیسو دلخواه
رنگ های موی یا این که گرم می باشند یا این که سرد . براین اساس شما بایستی رنگ مویتان را با رنگ مورد ی پوستتان هماهنگ نمایید . یک رویکرد برای انتخاب رنگ موضوع ی پوستتان این است که در زیر نور و روشنایی خورشید یا این که روشنایی هالوژن که رنگ صحیح تری را نشان میدهد , به رگ های مچ دستتان نگاه نمایید . در صورتی‌که آن‌ها آبی رنگ می‌باشند , پس رنگ مسئله ی پوستتان سرد است . در صورتی سبز بنظر می رسند , پس پوست شما ته رنگ گرم دارااست . زنان رنگین پوست , مثل هندوان , سیاه پوستان , خاورمیانه ای ها و آسیایی ها بطور کلی پوستشان قضیه گرم داراست . بر طبق رنگ پوستتان , مورد های اکثری برای رنگ موی موجود است که در پی به بعضا از آن ها اشاره می‌کنیم :
تعیین رنگ گیسو مطلوب با صورت و رنگ دیده

برای زیبایی بیشتر رنگ موی بایستی تناسب آن با رنگ صورت مورد‌علاقه گرفته شود .
رنگ مو دلخواه رنگ پوست خنثی یا این که کرم رنگ
هلگا سورات , مدیریت تالار About Faces Day در تاوسون , سفارش می نماید که اشخاصی با دیده های تیره , از رنگ های قهوه ای میانگین یا این که قرمز‌رنگ میانگین استفاده نمایند . درصورتی که دیده های شما فندقی , آبی رنگ یا این که سبز است , می گوید که هر رنگی از خرمایی روشن تا بلوند میانگین خوب به نظر میرسد , و در صورتی رنگ ارگانیک موهایتان بدیهی است , از رنگ قهوه ای مایل به قرمز رنگ یا این که قرمز رنگ توت خارجی استفاده نمایید .

رنگ مو مطلوب رنگ پوست گرم یا این که سرخ
در حالتی‌که دیده های شما قهوه ای تیره , سیاه یا این که فندقی است , سورات سفارش می نماید که از رنگ مشکی , قهوه ای میانگین یا این که قهوه ای طلایی استفاده نمایید . رنگ شرابی یا این که قهوه ای مایل به قرمز رنگ , منجر بهبود رنگ ارگانیک پوستتان می‌شود . در شرایطی که دیده های شما فندقی , آبی‌رنگ یا این که سبز و رنگ مو ارگانیک شما قهوه ای روشن تا بلوند میانگین است , هایلایت های روشن یا این که طلایی بیش تر نمایید , یا این که یک رنگ خرمایی میانگین گرم تعیین نمایید .
در شرایطی‌که دیده هایتان آبی رنگ یا این که سبز , و موهایتان بطور ارگانیک بلوند است , از بلوند طلایی و سایه های خرمایی دوچندان روشن استفاده نمائید . رنگ های قرمز رنگ روشن و قرمز‌رنگ گرم هم برای شما مناسبند .

رنگ گیسو مطلوب پوست
رنگ مو دلخواه پوست های روشن و تیره
رنگ پوست زیتونی
در شرایطی که رنگ دیده های شما قهوه ای است , بایستی از سایه رنگ های قهوه ای تیره یا این که خرمایی استفاده فرمایید . در صورتی‌که دیده های شما فندقی , آبی رنگ یا این که سبز است , از قهوه ای روشن تا میانگین استفاده نمائید . سورات می گوید که شما بایستی برای پوشاندن هر رنگ خاکستری , از قهوه ای شنی استفاده نمایید . در صورتی دیده های شما آبی رنگ یا این که سبز می‌باشند , این احتمال موجود است که اینک رنگ موهای ارگانیک روشن داشته باشید , در اینصورت می‌توانید از خرمایی روشن یا این که بلوند استفاده نمائید .

خانمهای رنگین پوست
در صورتی رنگ قضیه پوستتان گرم است , رنگ هایی را تعیین فرمایید که یک پرده تیره خیس از رنگ پوستتان بوده و ته رنگ گرم داشته باشند , نظیر برنزی یا این که کاراملی . موهایتان را طلایی فراوان روشن نکنید , چون احتمالا در غایت موهایتان نارنجی رنگ بنظر رسد . در شرایطی‌که رنگ قضیه پوستتان سرد است , از خاکستری روشن , رنگهای قهوه ای سرد یا این که کبود استفاده نمایید , و از رنگ های مسی , قهوه ای مایل به قرمز‌رنگ , یا این که هر گونه رنگ طلایی استفاده نکنید . بیشتر خانم های رنگین پوست , دیده های قهوه ای دارا هستند , البته درصورتی که دیده های شما قهوه ای نیستند , هنوز نیز میتوانید راهبرد های بالا را بکار ببرید .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 34 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]