یادداشت مخارج عکاسی و فیلمبرداری :

شنبه 27 آبان 1396
18:13
ارایش و زیبایی عروس

درین ایام بعضی عکاسی ها ارزش و تنوع کارهاشان را به طور لیست هایی مهیا دارا‌هستند که آنها را به عروس و دامادها می دهند تا نیز در وقت صرفه جویی شود و نیز عروس و دامادها بها ها را فراموش نکنند و یا این که بر اثر از ذهن بردن آنها از عکاس به صورت دایم سوال ها تکراری نکنند . ولی هنوز اکثری از عکاس های این لیست قلیل و کم ارزش را مهیا نکرده اند . پس شما مجبورید به خودتان زحمت یادداشت کردن آنها را بدهید و یادتان باشد که حتما با خودتان خودکار و برگه ببرید .


فولدر یا این که نگاتیو عکس ها :

عکاسان معمولا پوشه عکس ها را پیش خویش نگه می‌دارد , شما می‌توانید هنگام عقد قرارداد دراین مورد با وی حرف نمائید و به توافق برسید . بعضا از عکاسان پذیرش می نمایند که پس از چاپ هر عکس , نگاتیو یا این که فولدر آن را به بها کم تری از چاپ عکس بفروشند . یعنی در صورتی‌که چاپ عکس هشت هزار تومان باشد پس از چاپ نگاتیو آن را به شما دو / سه هزار تومان می‌فروشد . اما عکاسانی نیز می باشند که می‌گویند از مراسم عروسی دست‌کم شش ماه تا 1‌سال بایستی بگذرد تا فولدر یا این که نگاتیو های عروسی تان را بدهند . دریافت کردن پوشه ها طولانی تر برای اشخاصی کلیدی است که قصد عزیمت به شهر یا این که سرزمین دیگری را دارا‌هستند و دیگر دسترسی به عکس هاشان نخواهند داشت .

مورخ رزرو آتلیه عکاسی :

برای رزرو عکاسی حتما دستکم ازیک ماه و نیم جلوتر مبادرت فرمایید , به ویژه در شرایطی‌که مراسم تان مصادف با اعیاد مذهبی و ملی است می بایست زودتر برای این مورد دست به کارشوید .

قبلی از گزینش آتلیه عکاسی عروسی حتما این مقاله را مطالعه فرمایید . **banktalar . com

کمیت و کیفیت عکس ها :

فراموش نکنید که تعداد یه خرده عکس باکیفیت خوبتر از هزاران عکس بی مضمون‌ و سوای کیفیت است . هیچ ارزانی بی حکمت نیست و هیچ گرانی ای هم ادله مرغوب بودن نیست . پس برای گزینش عکاس با معیارهای دارای اهمیت و صحیح مبادرت نمائید .

روش های صرفه جویی در مخارج عکاسی :

نرخ عکاسان ماهر معمولا گران است و برای عکاسی در زمان مراسم تان که دیگر نیازی به نورپردازی و فیگورهای عکاس تان پیدا نمی‌کنید می‌توانید ازیک عکاس معمولی خیس منفعت ببرید . براین اساس که بعداز عکاسی گلشن , آتلیه و عکس های سفره عقد که با یک عکاس ماهر انجام می دهید , می‌توانید ادامه ی مراسم تان را که می‌خواهید با خاله , عمه و . . . عکس های یادگاری بگیرید , با عکاس یا این که افراد دیگری پیش ببرید .

عکاسی های ماهر معمولا برای صادر کردن عکاس شان به مراسم تان مبلغی اخذ نمیکنند . ولی برای چاپ آنان شما مجبورید به آنان پول بپردازید در حالی که در صورتی این عمل را یکی‌از آشنایان تان انجام دهد دیگر متحمل هزینه نمی گردید . ولی در‌صورتی‌که بخواهید سفت کاری فرمائید میتوانید .

اتلیه عکاسی عروس


[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]