نکات دارای اهمیت در پیرایش و گریم عروس

شنبه 27 آبان 1396
18:27
ارایش و زیبایی عروس



این روز ها که بساط جشن و پایکوبی و مناسبت های باارزش مذهبی به خط مش است , ممکن است خیلی ها برای برگزاری مراسم نامزدی یا این که عروسی شان فراهم شوند . براین اساس وقت خیر و خوبی است تا یه خرده نیز در رابطه خوبتر برگزار کردن این مراسم سخن کنیم . این توشه , روی حرف مان با عروس خانم هاست که قرار است ستاره مجلس باشند .

آرزوی هر عروسی است که زیباترین و ماندگارترین عکس ها را از جشن و پای کوبی هایش داشته باشد . ولی چنین آرزویی فارغ از داشتن یک پیرایش دلخواه و جامه دلخواه قابلیت و امکان پذیر نیست . اضطراری نیست پیرایش گران‌قیمت و جامه فوق العاده خاصی داشته باشید . اتفاقا این از آن مواقعی است که هر چه بی آلایش خیس بگیرید , خوبتر و ماندگارتر میگردد . ما برای شما سفارش هایی داریم که حتی‌د‌ر درصورتی که که بخواهید خودتان , خودتان را آرایش و پیرایش فرمائید , به کارتان میاید .

می‌خواهید یک عروس متعدد باشید؟ قصد دارید مدام به خاطر بسپارید که در فصل‌تابستان عروس شده اید؟ به فکرتان رسیده که از آفتاب داغ فصل‌تابستان استفاده نمایید و با پوستی برنزه راهی مراسم تان شوید؟ خب این ایده هر چند خطر دلزدگی در سالیان آن‌گاه را داراست , ولی در صورتی‌که برای چنین کاری مصمم می باشید , سفارش می‌کنیم برنزه کردن را دو هفته پیشین از عروسی آغاز نمایید تا در طول روز جشن و پایکوبی پوستتان نارنجی رنگ یا این که تصنعی و مصنوعی به حیث نیاید . خوب تر است یک توشه بی نقص از پوست لایه برداری نمایید و به یاد داشته باشید که گردن و سینه هم بایستی رنگی شبیه صورت داشته باشند .

زیبایی هایتان را نشان دهید
شما می بایست به خصوصیت هایی اهمیت بدهید که بیشتراز تمامی دوست دارید , در طول روز عروسی شما می‌خواهید خودتان باشید البته در زیباترین صورت ممکن . پس در‌حالتی که چشمانتان را بیشتر دوست دارید , با خط دیده و ریمل با آن ها بازی فرمائید . در شرایطی‌که لب هایتان برایتان حیاتی خیس است , از سایه روشن یا این که رژ لب براق استفاده فرمائید . هر آنچه که می‌پندارید شما‌را زیباتر جلوه می‌دهد به عمل ببرید . ولی بدترین فعالیت این است که شم فرمایید تغییر‌و تحول زیاد بزرگی چهره داده و چه بسا شما تبدیل به فرد دیگری شده اید!

عروس ها می بایست از چه راه‌های آرایشی استفاده نمایند تا در عکسهایشان زیباتر شوند؟ این سوالی است که بیشتر عروس ها میپرسند . از آنجایی که فلاش عکاسی به سایه های صورتی نیروی بیشتر میبخشد , چه بسا پاره ای زردی هم به پوست شما می‌افزاید . از تصحیح کننده رنگ برای پوشاندن رینگ های تیره زیر دیده ( بخصوص در شرایطی‌که شب پیشین صحیح نخوابیده اید و احتمالاً این رینگ ها در زیر چشمان شما افتاده است ) استفاده نمایید .

آرایشتان را با پودر اثبات فرمایید و مطمئن گردید که پوستتان مات شود تا در عکس ها درخشان نیفتد . همچنین رژلبی را گزینش نمایید که پاره ای از حد معمولی که استفاده می‌کنید روشن خیس باشد . چون لب های کمرنگ در عکس , محوتر به لحاظ می‌آیند .

یک پیرایش به یادماندنی
عروس چطور قادر است مطمئن باشد آرایشش در تمام ارتفاع روز باقی می ماند؟

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 51 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]