تشریفات عروسی چیست؟

شنبه 27 آبان 1396
18:34
ارایش و زیبایی عروس

در آئین اسلام به وصلت یا این که لینک زناشویی اهمیت فراوانی داده شده‌است و روایات و احادیث مختلفی دراین مورد موجود است . مطلقا مراسم وصلت یا این که به عبارتی عروسی هم اهمیت ویژه ای دارااست و همان گونه که میدانید این مراسم در هر مرزو بوم و چه بسا هر شهر , آبادی و طایفه آداب و رسوم خاص خویش را دارااست که از دیرباز نسل به نسل منتقل گردیده اند . اما همان طور که از پدربزرگ ها و مادربزرگ هایمان شنیده ایم , مراسم عروسی در حین های دیر باز فارغ از تشریفات خاص با به عبارتی آداب و رسوم خوشگل , مضاعف معمولی خیس , صمیمی خیس و می توان بیان کرد کم هزینه خیس برگزار می شده و از بعضی جهات به طور کنونی نبوده است .
به تیم عواملی که در یک جشن و پایکوبی عروسی تنها برای زیبایی و نظم هر چه بیشتر مراسم به فعالیت گرفته شده تشریفات عروسی می‌گویند . تشریفات در معنای زرق و برق و تجملات و صرف مخارج گزاف نیست , تشریفات عروسی معنایی بالاتر و عمیق خیس از تجمل گرایی دارااست . تشریفات به نظر لغوی یعنی آداب و آئین انجام مراسم اعم از مراسم عروسی .

صاحبخانه با محول کردن انجام این آداب و رسوم به کارشناسان و اشخاص حرفه ای در خصوص سرویس ها عروسی و تشریفات عروسی با ذهنی راحت به شغل های دیگر خویش می‌رسد و اطمینان دارااست که تشریفات عروسی به خیر و درخور شان او اجرا مي شود . تشریفات عروسی آداب و قواعد خویش را دارااست و به جا آوردن این تشریفات تماما تخصصی است و به عهد دارای شهرت بایستی فعالیت را به کاردان سپرد .
امروزه شرکت های تشریفات و سرویس ها عروسی زیاد متعددی در شهرها کار کرده و از این‌شیوه کسب درآمد می نمایند . ولی کیفیت و ابداع در سرویس ها مجالس متفاوت گوناگون می‌باشد .
بدون شک برای هر شخص شایسته ترین و مهمترین روز معاش , روز عروسی اوست و به همین علت ترجیح میدهد مراسم این روز به شایسته ترین صورت و کیفیت و همینطور منظم برگزار شود . برای همین این روز ها , خیلی از عروس و دامادها برای برگزاری هر چه خوبتر عروسی شان , به موسسه سرویس ها عروسی مراجعه می نمایند و تشریفات عروسی را با خاطر راحت به آن‌ها محول می نمایند .
اعم از این تشریفات می شود به محل برگزاری مراسم ( سالن , تالار یا این که گلشن ) , منزلت عروس و داماد , اتومبیل عروس , تزیینات محل برگزاری جشن و پای کوبی , نوروفروغ پردازی ها , عکاسی و فیلم برداری , شمع آرایی , گل آرایی , آوا مراسم , کارت دعوت , گونه گل عروس , آرایشگاه عروس , آتلیه , پذیرایی , سفره عقد , صندلی ها , مسیر ورود به عروسی و تزیینات خودرو عروس اشاره نمود که هر یک به نوبه ی خویش متنوع میباشند و با اعتنا به ذوق وسلیقه و میزان دارایی عروس و داماد به آنان سفارش میگردند . زوج های برنا میتوانند تمامی ی این کارها را به موسسه تشریفات عروسی بسپارند یا این که این‌که خویش عهده دار جزء امور شوند که‌این به دارایی ی عروس و داماد مربوط است .
خوب تر است پیشین از رزرو هریک از این تجهیزات , از تمامی ی جوانب آن‌ها را بررسی نمائید .

باغ و تالار عروسی


[ بازدید : 60 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]