به چه شکل یک رینگ نامزدی دلخواه گزینش کنیم؟

يکشنبه 23 مهر 1396
10:30
ارایش و زیبایی عروس

در ابتدا , در حالتی‌که در شرف نامزدی می‌باشید , شادباش گرم شیکسون را پذیرا باشید . در‌حالتی که در تامل وصلت نیستید , گشوده نیز ورود شما‌را به دنیای هیجان آور رینگ های نامزدی شادباش میگوییم . در حالی در امر رینگ های نامزدی کلام می‌کنیم که برای یک مراسم اختصاصی بایستی جنبه های بخش اعظمی اعم از جور گیسو و خرقه عروسی درین روز منحصر را نیز به صورت دورازشوخی مورد اعتنا داشته باشید .
رینگ نامزدی و نشستن آن بر روی انگشت اتفاقی فراوان هیجان آور است , اتفاقی که لهجه از تعریف آن ناتوان است و فقط می توان آن را شم کرد . وقتی که انگشت نامزدی را به دستتان می‌کنید , ناخودآگاه این شم به سراغتان میاید که آن را به فیس بقیه افراد بکشید . با این وجود حواستان باشد , در حالی که سرگرم فخر فروختن به دوستان خوب و آشنایان خویش میباشید , از حضور داماد و خرسند کردن وی هم غافل نشوید .

دنیای دارای هیجان رینگ های نامزدی میتواند برای بخش اعظمی از ما گیج کننده باشد . در حالی که کلیه میدانیم که قرار است روی رینگ نامزدی یک نگین خوشگل و با مقدار متعادل ببینیم , فاکتورهای دیگری که پیش رویمان قرار میگیرند , میتوانند مقداری منحرف کننده باشند . نکته ای که موجود است این است که‌این رینگ نگین دار می‌تواند از طلای رنگ زرد , طلای سپید و یا این که پلاتین باشد . این آغاز تاخت و تاز شما در دنیای رینگ های نامزدی است , هرچه عمیق خیس به آن بپردازید مورد های گیج کننده تری را پیش روی خویش خواهید مشاهده کرد .
حال نوبت به نوع رینگ می‌رسد . ضخامت رینگ , وزن رینگ و نکات دیگر میتوانند مورد های بخش اعظمی را به گزینش شما بیفزاید . نکته دیگری که بایستی به آن اعتنا داشته باشید این است که آیا نگین انگشتر به صدق درون فلز آن جاسازی شده‌است یا این که خیر . بخش اعظم رینگ های تک نگین به یک روش باطن فلز رینگ جاسازی گردیده اند البته رینگ هایی که یک نگین بزرگ در میانه و یک سری نگین کوچک به دور آن دارا‌هستند از مدل دکورا سیون دیگری برخوردارند .

نکته حائض اهمیت دیگر که می بایست به آن اعتنا داشته باشید این است که بخش اعظم رینگ ها از پباده سازی مشابهی برخوردارند و به دور نگین خبری از پباده سازی خاصی نیست . این در حالیست که درین مدل رینگ ها , این نگین است که بیش تر از هر چیزی به دیده می‌آید . درصورتی که قسمتی از آن گونه اشخاصی میباشید که در هزینه کردن نقص‌ ندارید , میتوانید در پی نگین های رنگی بروید . در‌صورتی‌که تابحال نمی دانستید , در جریان باشید که نگین ها در رنگ های مختلفی اعم از سیاه , قرمز رنگ ( گل رز ) و رنگ های دیگری عرضه میگردند , اگر چه شاید هزینه آن دوچندان بالا باشد .
اکنون نوبت بدین می‌رسد که ببینیم آیا گزینش ما الماس است یا این که می توان از سنگ های قیمتی نظیر یاقوت , یاقوت کبود , زمرد و یا این که سنگ های دیگر در رینگ نامزدی استفاده پیروزی . کسانی که دستی در گوهر شناسی دارا‌هستند و یا این که عشق و علاقه شدیدی به سنگ های قیمتی دارا‌هستند , این سنگ ها را به الماس ترجیح می دهند .

بعد از در لحاظ به دست آوردن و بررسی آیتم های بالا , این را نیز در حیث داشته باشید که ست بودن رینگ شما با نامزدتان نیز می‌تواند یک کدام از مورد های مقابل تان باشد . این گونه رینگ ها بیشتر منحصر افرادی است که رغبت ندارند رینگ ای گران‌قیمت به دست نمایند و دوست دارا هستند در هر محفلی به راحتی از رینگ خویش که نماد عشقی آتشین است , لذت ببرند .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]