تزئینات عقد و عروسی

سه شنبه 25 مهر 1396
13:39
ارایش و زیبایی عروس

آیا دوست دارید که تزئینات عقد و عروسی شما از کلیه خاص‌تر , جنجالی‌تر و زیباتر باشد؟! آیا به‌دنبال درخشیدن در نگاه همگی در شایسته ترین شب زندگی‌تان هستید؟!

خوبتر این است که واقع بین باشیدزمانی به یک عروسی می روید و بیش تر از حد هیجان‌زده میشوید , بعضی از تم‌های عروسی‌ها می توانند به مرور هیجان و جذابیت خویش را از دست بدهند و یک جورهایی خیلی دارای اهمیت و غیر حقیقی و واقعی شوند . تم ده سال 20 میلادی , یکی ترندهایی است که از سال 2013 تا به امروز مدام مد بوده است , علی الخصوص که زمانی آخری نسخه فیلم گتسبی بزرگ ( The Great Gatsby ) به سینماها آمد , این نوع تم را قسمتی از جدا نشدنی تزئینات عقد و عروسی خیلی از مراسم به ویژه مجلل و باشکوه تبدیل کرد .
این مورد بیان‌گر مساله‌ای است که همگی شما میدانید : صحنه آرایی ( Art Deco ) بخشی از فریبنده , فراموش نشدنی , ترند و خاص تزئینات عقد و عروسی مخصوصا در عروسی های مجلل هست . یک پالت کلاسیک طلایی و مشکی , مدام و در همه‌ی تزئینات عروسی , خاص است , از طرفی در‌صورتی‌که مقداری مدرن‌تر بخواهیم نگاه کنیم , پالتی از رزین اسموکی خاکستری با تزئینات سپید درخشان , سبز و مقداری تذهیب طلایی هم به شکوه و عظمت جشن و پایکوبی می افزاید .
در حالتی که تم عروسی امروزی باشد , چینش هندسی‌طور هم خیلی از توجهات میهمانها را به خویش جلب کرده و برای عکاسی فراوان مطلوب میگردد . میتوانید به تزئینات عقد و عروسی مراسم خویش اکسسوری‌های دیرین طور نظیر شمعدان , توشه و میزی اختصاصی به گزینش نوشیدنی هم بیش تر فرمائید . این نکته را هم فراموش نکنید که با تزئینات کلاسیکی که روی خودرو عروسی انجام می‌دهید , کلکسیون شب عروسی خویش را کامل شدن کنید!
درپی به گوشه ای ایده‌های تزئینات عقد و عروسی به طور کلاسیک می پردازیم , با ما همراه باشید!



تزئینات عقد و عروسی کلاسیک , باشکوه و دیدنی فصل تابستان 96

در صورتی عروسی شما در گلشن است , همت نمائید از این صحنه آرایی‌های طلایی که متشکل از مثلث‌های آویزی می باشند استفاده نمایید , نیز تم زیبایی دارااست و نیز برای عکاسی و سلفی مضاعف دلخواه است!



رو میزی‌های طلایی درخشان و بلند به همراه تزئینات گل‌دار , موقعیت معصومانه و سرسبز باشکوهی به عروسی‌تان میدهد .



پالتی کلاسیک از رنگ‌های مشکی , طلایی و عاجی , ترکیبی از شکوه و عظمت استایل کلاسیک و شمعدان‌های عاجی رنگ که علامت مدرنیته می باشند را می دهد , این تضادومغایرت هماهنگ به شدت چشم‌نواز است!



افزودن مکان‌هایی دنج متشکل از مبل‌های کلاسیک چرمی یا این که مخملی به همراه بالشت‌های مالامال و رنگی , نیز استایل ده سال 1920 میلادی را دارااست , همسایه خاص و دیدنی برای عکاسی است!



برای اشخاصی که به تزئینات مینی‌مالیستی عشق دارا‌هستند , می توانید در یک کارت شیک طلاییسپید معمولی با خطوط صاف هندسی , دعوت‌نامه ( کارت عروسی ) و با اعلام تم عروسی را بفرستید .



برای عروس و دامادهایی که دوست دارا هستند تزئینات عقد و عروسی شان خیلی کلاسیک طور باشد , استفاده از توشه نوشیدنی به همراه گل و شمع , تعیین بی‌نهایت جذابی است , از طرفی محل سلفی دریافت کردن و عکاسی نیز خویش به خویش ساخته می‌شود!



ممکن است بخواهید که از رنگ‌های روشن‌تر استفاده نمایید و از طرفی به مدرنیته نیز نزدیک‌تر باشید , برگ‌های نخل رطب , پیش دستی سپید , کارت دعوت یا این که خوش‌آمد از جنس اکرلیک و لیوانی کریستالی و زمردین که به‌این رنگ‌های ملایم , شکوهی خاص بخشیده است! از این ست میتوانید برای تزئین میز شام عروس و داماد هم استفاده فرمائید .



به رومیزی میز شام عروسی معمولا اعتنا پاره ای می شود , ولی این استایل کلاسیک الهام گرفته از ده سال 1920 میلادی , ترکیبی از الگوهای منحنی و خطوط صاف است که با ست گل آرایی سپید و بورگاندی , استایلی به شدت خاص را پیدا نموده است .



تزئینات عقد و عروسی برای میز حتما نباید خیلی رنگی یا این که تک رنگ باشد , مخلوط کریستال , مروارید و ساتن نقره‌ای میتواند تم زیاد امروزی و در عین درحال حاضر کلاسیکی به میز بدهد .



یکی دیگر از ترکیبات امروزی کلاسیک برای میز عروسی , استفاده از صندلی‌های روشن , رومیزی سپید , بشقاب‌ها و اکسسوری اسموکی خاکستری و گل ارکید سپید در گلدان‌های شالوده بلند است .



ظرف غذا طلایی تزئین شده با گل به همراه اکسسوری مالامال طاووس تصنعی و مینیاتوری , شکوه و عظمت دوچندان منحصر به فرد به شخصی را به تزئینات عروسی شما می دهد .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 31 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]