ایرادات ارایشی عروس ها

پنجشنبه 11 آبان 1396
16:33
ارایش و زیبایی عروس

) آرایش و پیرایش غلیظ چشم‌­ها

به جز ریمل همگی رنگ­‌های سیاه را از جور پیرایش خویش درطول روز عروسی حذف نمایید . به کار گیری خط دیده و سایه­‌ی سیاه رنگ برای چشم­‌ها ظواهر شما‌را وحشیانه و ناخوش­ایند می­‌کند . برعلیه استفاده از رنگ­‌های متعدد و روشن , پیرایش روز عروسی شما‌را مجلل و چشم­‌نواز خواهد کرد .

در صورتیکه به زیبایی خویش در عکس­‌های عروسی آلرژی متعددی دارید , پیرایش دیده دودی را فراموش فرمائید . چون احتمال دارد منجر تولید هاله‌های سیاه رنگی در حوالی دیده شود . متخصصین سفارش می­‌کنند از رنگی استفاده نمائید که با رنگ چشمانتان هماهنگی واجب را داشته ­باشد . مخلوط رنگ دلخواه برای هر دیده به طور زیر است :

رنگ قهوه‌­ای برای چشمان فندقی , قهوه‌­ای تیره برای دیده آبی­‌ها و رنگ بنفش یا این که خاکستری برای چشم­‌های قهوه‌­ای .


۸ ) پیرایش نامتناسب ابروها

ابروها کادر چشمانتان میباشند و تاثیر بسزایی در زیبایی صورت دارا هستند . به این ترتیب خوبتر است از یک محصول مطلوب که با رنگ موهایتان هماهنگی دارااست برای پیرایش ابروهایتان استفاده نمایید و کارایی نمائید ظاهری ارگانیک به آن­ها ببخشید .
آرایش و پیرایش عروس

آرایش و پیرایش ابروها بایستی متقارن و ارگانیک باشد
۹ ) عدم استفاده از اثاثیه آرایشی ضدآب

حتما عملکرد نمائید از ریمل و مواد آرایشی ضدآب استفاده فرمایید . به­ تیتر یک عروس ارگانیک است که در طول روز عروسیتان یک‌سری قطره اشک بریزید و در حالتی‌که از ریمل ضدآب استفاده نکنید ظواهر نامطلوبی به وجود خواهد آمد . یادتان باشد درصورتی که یکسری قطره اشک روی صورتتان سرازیرشد , با مالیدن دست آن را منزه نکنید , بلکه با ضربه ‌های متواتر صورت خویش را تمیز فرمائید تا آرایشتان به نیز نریزد .
آرایش و پیرایش عروس

اسباب و اثاث آرایش و پیرایش عروس می بایست از مواد ضدآب با ماندگاری زیاد گزینش شود
۱۰ ) به همراه نداشتن پک آرایشی

روز عروسی روز طولانی و مهمی برای شما است و شاید اتفاقات مختلفی چهره دهد . به عنوان مثال در صورتی‌که عرق فرمایید پوست صورتتان چرب می­٬شود و آرایش و پیرایش صورتتان به نیز می­‌ریزد , پس تلاش فرمائید حتما پد قابل قبولی برای پاک کردن چریی صورتتان به همراه داشته باشید .
آرایش و پیرایش عروس

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]