10 درس با اهمیت برای گزینش شایسته ترین آرایشگاه عروس

پنجشنبه 23 شهريور 1396
21:07
ارایش و زیبایی عروس


10 نکته طلایی که هر عروسی می بایست در گزینش آرایشگر روز عروسیش به آنان دقت نماید وگرنه شاید پشیمان شود!
در شرایطی که دچار و دار جستن آرایشگری می‌باشید که از یک طرف موهایتان را به زیباترین صورت ممکن بیاراید و پیرایش صورتتان را نیز حاد نکند و از سوی دیگر به جای آرایش و پیرایش شمارا تبدیل به یک انسان نو نکند , بدانید که فقط نیستید و اکثری از عروس‌های برنا در سراسر جهان با شما نیز عقیده میباشند . بدین ترتیب در حالتی که می‌خواهید آرایشگر قابل قبولی را برای پیرایش روز عروسی تان تعیین نمایید این 10 نکته قابل توجه را که حاصل تجربه یک عروس حقیقی وواقعی است , به خاطر بسپارید .
درود ناآشنا
قبلی از این‌که پای قرارداد آرایش و پیرایش بی نقص عروس را امضا کنم سازه به موعظه دوستانم تصمیم گرفتم که از آرایشگرم بخواهم موهایم را صحیح نماید . اما پیش از این نیز برای کوتاه کردن گیسو پیش این آرایشگر رفته بودم اما اینبار فرق داشت زیرا قرار بود من را برای شایسته ترین روز زندگیم فراهم نماید . هنگامی که کارش به پایان رسید توی آینه چشمم به غریبه‌ای به‌زمین‌خورد که از بین آن همگی مه و بخار اسپری موی , به اینجانب زل زده بود . چشم‌هایش را می شناختم , البته باقی جزئیات صورتش تماما نا آشنا بود . دختر توی آینه یک تکه گیسو تاب خورده و پف کرده به سبک دیرین بالای سرش داشت و باقی موها به دور تا بدور سرش بافته شده بود . به رنج می توانستم گیره های درخشانی را که روی سرم نهاده بودند , تشخیص بدهم زیرا همگی چیز لای موهای پیچ خورده گم شده بود .
قهرمان اینجانب در دنیای مد ( کیت میدلتون ( بود که عکسش را با نوع گیسو دلخواهم به آرایشگر نشان داده بودم البته این چیزی که روی سرم کاشته بودند , کوچکترین شباهتی به موهای بافته شده و تاب خورده میدلتون نداشت .
صلح و آشتی که همراهم بود , دلجویانه اعلام کرد : ‌«قشنگه , اما خودت نیستی
درس نخستین : هیچ زمان به تنهایی برای گزینش آرایشگر به سالن‌های متعدد نروید . حتما صلح را همراه خویش ببرید که نیز راستگو باشد و نیز آنقدر رک که حقیقت را به شما بگوید .
به آرایشگر مستمر اعتماد نکنید!
نفس عمیقی کشیدم و عملکرد کردم تغییراتی را که دلم میخواست توی آینه به آرایشگر نشان بدهم . تند و پرسرعت مچ دستش را لرزاند و خاطرنشان کرد : «ولی این چیزهایی که میگی همون چیزی نیست که می‌خوای!» دوستم خواست وسط را بگیرد و پرسید : «بهتر نیست گیره‌ها را مقداری عقب خیس ببرید؟» جواب آرایشگرم که دو سه سالی بود ماهی یکبار می‌دیدمش و زیر دستش می‌نشستم , این بود که : «برای چی می بایست همچین کاری بکنم؟ حقیقتا مضحک است . » اما تمامی این ها را با لحن شیرین یک بشر دلسوز می‌گفت . وحشیانه بود . قیافه‌ام توی آینه جالب شده بود کافی بود کسی سوالی از اینجانب بپرسد تا بزنم زیر شیون . پس از یک‌سری هفته مالامال استرس خرید وسایل منزل , جامه , کفش و . . . بغضم مهیا ترکیدن بود .
آری , اینجانب از آن عروس‌هایی بودم که به خاطر یک مورد احمقانه در آرایشگاه زاری می نمایند , ولی دلیلش حقیقتا این فقدان . در صورتیکه این آرایشگرغریبه بود , به راحتی برایش توضیح می دادم که گیره ها را کجای موهایم قرار دهد . البته اینجانب اینکار را نکردم زیرا مدام موهایم را خیلی عالی کوتاه می‌کرد و چه بسا برای مهمانی‌ها نیز موهایم را خیلی عالی صحیح کرده بود . ممکن است روز زیاد رنج راپشت راز گذارده بود . در هر حال قدردانی کردم و بلند شدم و به محض خارج داخل شدن جستجوی جامعی را برای جستن یک آرایشگر دیگر استارت کردم .
درس دوم : فردی که موهای شمارا مدام خیلی عالی کوتاه و پیرایش می کرده برهان نمیشود که بتواند برای روز عروسی‌تان به عبارتی گونه گیسو مد نظر شما‌را صحیح نماید . دست کم چهار تا پنج ماه زودتر وقت بگیرید تا مجال آزمایش کردن آرایشگر را داشته باشید .
اندر فواید میزان گیری وقت
دفعه سپس پیش یک نا آشنا رفتم . نیز امیدوار بودم وهم خودم را برای بدترین ها فراهم کرده بودم . یکسری تا عکس از نوع دلخواهم به آرایشگر نشان دادم و وی سرش را لرزاند که یعنی متوجه جزئیات شده‌است . کتف را برداشت و زمان سنجش را روشن کرد .
درس سوم : حدود هنگامی را که برای اصلاح کردن موهایتان ضروری است.

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 40 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]