چه رنگی را برای هایلایت مو خویش گزینش کنید؟

پنجشنبه 30 شهريور 1396
19:16
ارایش و زیبایی عروس

آیا میپندارید گزینش هایلایت مطلوب فعالیت سادگی است؟ مجدد تصور کنید . هایلایت‌های فراوان متنوعی وجود دارا‌هستند ولی کدامیک برای شما مناسبند؟ در حالتی‌که تا به هم اکنون تجربه‌ای از هایلایت کردن نداشته‌اید مطالب این پست به شما در گزینش هایلایت دلخواه دوچندان با فایده خواهد بود .
چرا هایلایت؟
با استفاده از هایلایت می توانید رنگ موهای خویش را از موقعیت یکنواختی و آسانی بیرون نمایید و ظاهری خیره‌کننده داشته باشید . البته هر هایلایتی برای هر رنگ گیسو دلخواه نخواهد بود . پس مهم ترین زمینه جانور تعیین رنگ هایلایت خواهد بود!
شما می‌بایست مواقعی زیرا رنگ ضمینه گیسو , رنگ پوست و نوع گیسو را در گزینش هایلایت دخیل نمایید .

هایلایت نصیب جلوی موی
این روش ابتدایی‌ترین روش است و این هایلایت‌ها دقیقاً کنار صورت قرار خواهد گرفت . در واقع این هایلایت‌ها فیس شمارا در بر می گیرند و صورت شمارا روشن‌تر خواهند کرد و بخش اعظمی از خانم‌ها اعلام کرده‌اند که‌این هایلایت‌ها تازگی جوانی را به صورتشان بازگردانده‌ است .
این هایلایت‌ها در زیر موی قرار می گیرند تا با پرورش گیسو زیبایی هایلایت از بین نرود و ریشه‌ها معلوم نشوند .

هایلایت‌های فراوان روشن
اکثراً هنگامیکه یک خانم از آرایشگر خویش میخواهد که موهای او‌را هایلایت نماید به‌این معناست که وی خواستار هایلایت‌های پلاتینه و بدیهی است . گرچه این هایلایت‌ها لزوماً برای هر شخصی مطلوب نخواهند بود .
هایلایت‌های روشن با رنگ‌های زیر زیاد مطابقت و همخوانی خواهند داشت :
-
بلوند خاکستری
-
بلوند دودی
-
قهوه‌‌ای روشن یا این که عسلی

هایلایت‌های تند
این هایلایت‌ها مورد پسند هر شخصی نخواهند بود ولی هوا داران خاص خویش را داراست . آنها منجر جلب دقت هر کسی خواهند شد چون این هایلایت‌ها معمولاً صورتی , آبی‌رنگ یا این که نارنجی رنگ می باشند .
چنانچه میخواهید از این هایلایت‌ها استفاده فرمائید و در عین اکنون غیرطبیعی بنظر نیایید و منجر جلب دقت نشوید از رنگ‌های در حدود رنگ مو خویش الهام بگیرید . مثلا درصورتی که رنگ مو شما تیره است رنگ‌های سرمه‌ای و بادمجانی تعیین خیر برای هایلایت بنظر می‌رسند و در‌صورتی‌که مو بلوند دارید تم‌های نارنجی رنگ متناسب میباشند .

ارایشگاه عروس


[ بازدید : 22 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ارابشگاه عروس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]